Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder eller film från Abbekås?

• naish

Medlem
    26 juni, 2004 vid 16:36

Japp,hade också tyckt att det hade varit ball att se lita bilder.

• aerial-arnie

Medlem
    26 juni, 2004 vid 17:26

jag jobbar på det, men eftersom det var tyvärr så otroligt få männsikor båda som deltagare och som publik -är ni så hemmakära eller bara lata…- e det svårt att få tag på lite film, men jag hoppas den e färdig i slutet av veckan…!

aloha

• naish

Medlem
    26 juni, 2004 vid 17:30

Jag e tyvärrr i spanien så jag kunde inte komma och titta annars hade jag LÄTT varit bland publiken och hejat cool.gif wink.gif

• aerial-arnie

Medlem
    30 juni, 2004 vid 08:52

jag håller på med att redigera den nu, och den är färdig i slutet av veckan/början nästa vecka! håll i hatten

• tabi

Medlem
    30 juni, 2004 vid 09:35

Vi väntar med spänning! Det lbir riktigt kul att se!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder eller film från Abbekås?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.