Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från apel idag

• Bilder från apel idag

Publicerad av robrox på 8 april, 2008 vid 17:12

Tjena boys and girls nu ligger det lite bilder från dagens surf i apel ute. Bilderna hittar ni som vanligt på http://www.stoneandwater.nu

Inga större grejjer idag men lite bilder iaf. Snart hoppas jag på att få uppgradera mig till en D200 vilket kan resultera i en period utan kamera. Då har jag oxå sagt till väderguden att det inte får blåsa 😉

MVH Robert

kvabbso svarade 17 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • htn

Medlem
    8 april, 2008 vid 17:20

Härliga bilder!
    /Henrik T

• manno

Medlem
    8 april, 2008 vid 17:43
  • robrox

Medlem
    8 april, 2008 vid 18:55

Heheheeh Gurra e ju lite tom i huvudet ibland men man ska ju inte överdriva 😉

• bart

Medlem
    8 april, 2008 vid 19:48

Schyssta bilder, dagen slutade dock me mastbrott vilket resulterade i en stunds simning… men jag fick iaf besöka rödskär 🙂

• krillan82

Medlem
    8 april, 2008 vid 20:12

@manno 457097 wrote:

Kan man surfa utan huve? Ett spöke…

http://www.stoneandwater.nu/pics.aspx?id=apelviken080408-5.jpg

Hehe ser lite skoj ut.

• wakenils

Medlem
    8 april, 2008 vid 20:23

@RobRox 457084 wrote:

Då har jag oxå sagt till väderguden att det inte får blåsa 😉

MVH Robert

tror inte vi kan se genom fingrarna med det här uttalandet, speciellt pga tumvantar…

• spray

Medlem
    8 april, 2008 vid 21:51

D200 är väl inte fy skam, men hade inte du canongluggar?
    Varför inte vänta lite och köpa en D300 när de sjunker lite mer i pris. De är bra mycket bättre på lite högre ISO, energisnålare, mycket skarpare 3″ skärm etc

• robrox

Medlem
    9 april, 2008 vid 05:23

@Spray 457209 wrote:

D200 är väl inte fy skam, men hade inte du canongluggar?
    Varför inte vänta lite och köpa en D300 när de sjunker lite mer i pris. De är bra mycket bättre på lite högre ISO, energisnålare, mycket skarpare 3″ skärm etc

Nopes jag kör NIKON. Tja det e klart man skulle kunna vänta in D300 men då får man vänta nästan 2 år innan de kommer ner i pris. Beg D200 kostar fortfarande mellan 6-9 tusen berroende på om man ska ha batterigrepp med eller inte. Men helt klart är D300 en jäkligt mycket bättre kamera på alla möjliga sätt. Men vem vet kanske lika väl att slå till på en D3 efter D200 🙂

• bananen

Medlem
    9 april, 2008 vid 05:38

Bästa sättet att slå ihjäl en tisdag! Nice.

• kvabbso

Medlem
    9 april, 2008 vid 06:07
    manno;457097 wrote:

helt galen bild he he he

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från apel idag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.