Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Åsa 5:e okt

• Bilder från Åsa 5:e okt

Publicerad av sinker på 5 oktober, 2008 vid 11:36

Lite mood-bilder från Åsa i morse…

Själva surfet var bara en enda stor tvättmaskin men det blev något bättre när det droppade från 19 till 17.

/sinker

drx svarade 17 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • doc

Medlem
    5 oktober, 2008 vid 22:32

Årets första snö?

• hellgren

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 11:55

Näe.. Skumm va?

• surfslusken

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 12:07

@hellgren 505761 wrote:

Näe.. Skumm va?

Näe, ja va där o drog morron ronken o tömde i motvind innan ja åkte till Lejet.

• hellgren

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 12:11

@surfslusken 505767 wrote:

Näe, ja va där o drog morron ronken o tömde i motvind innan ja åkte till Lejet.

Flott, porrfilms karriären ligger nära till hands förstår jag..

• drx

Medlem
    8 oktober, 2008 vid 13:50

Det var ju rätt brutala förhållanden på eftermiddagen, och jag är rätt säker på att jag såg en fet kamera på stranden 🙂 Vad hände med dessa bilder? Annars kan man ju sammanfatta em/kvällen med riktigt feta vågor /spolningar och alldeles för mycket vind på slutet, iaf för mitt 4.2. 3.5 hade nog varit lagom… Vem var det som tappade en bräda/ vinröd boardbag på E6an i höjd med ringhals i lördags förresten?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA