Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder från Lundåkra
-
Bilder från Lundåkra
Publicerad av lewold på 30 april, 2008 vid 15:57Soft dag i Lundåkra, åkte själv hela dagen så jag pallade inte fota något, men min bror tog några bilder. Det e jag och Ola Jakobsson som kör.
Såg fint ut när Martin gick ut, får ta några bilder på Habo gänget nästa gång! Ni har ju blivit riktigt grymma! Själv har man ju inte kört något det senaste året, så det var med stor allt va riktigt sketchy….
gh0st svarade 17 år sedan 11 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
vafain! jag missade er helt igår! gött att ni kommit igång igen!
-
-
@Blackadder 462158 wrote:
Hehe… som Björkäng. Kallsuparna smakar funky värre.
Du, det smakar fan gåslever i jämförelse med TT… Goa bilder förresten. Vad är det för glugg ni kör med?
-
Klaga inte. Det va helt underbart i lundåkra idag. Hoppas på fler grymma dagar…
-
@mjersen 462130 wrote:
vafain! jag missade er helt igår! gött att ni kommit igång igen!
Yes, nu är vi igång igen, de va riktigt gött att köra, men shit va man har att ta igen.
Såg när du gick ut, såg riktigt fint ut, du laddar på bra nu!
Inser att det kanske är dags att skaffa lite nya kites, mina North börjar bli lite till åren. Vad är det som gäller nu för tiden?
Bilderna är tagna med en 10mm 2,8. De flesta i alla fall, en riktigt fin glugg, men det krävs att man bländar ner den lite för att det ska bli skarpt.
-
@Lewold 462188 wrote:
Yes, nu är vi igång igen, de va riktigt gött att köra, men shit va man har att ta igen.
Såg när du gick ut, såg riktigt fint ut, du laddar på bra nu!
Inser att det kanske är dags att skaffa lite nya kites, mina North börjar bli lite till åren. Vad är det som gäller nu för tiden?
Bilderna är tagna med en 10mm 2,8. De flesta i alla fall, en riktigt fin glugg, men det krävs att man bländar ner den lite för att det ska bli skarpt.
som jag ser det finns det bara två kitar som man kan inhandla,som skåning du är så e det slingshot som gäller,fuel för dig så klart.du har ju sjukt häng i hoppen,annars e det flexifoil man kan rekommendera,kolla med antingen Anders på http://www.lasurf.se/ eller robban på http://www.robsport.se/,,jag vet att Robban e på jakt efter team kille i skåne
Mathias den skånska göteborgaren
-
gött o höra att du fortfarande lever lewold.. kul ni e igång igen!!
-
@Lewold 462188 wrote:
Marcus! Vi kan byta quiver 🙂 Om du lovar att vårda de bättre än katla, cykeln som du ”ärvde” mot en gravpenning.. hehe.
-
vänta en vecka med att köpa kites så får du testa en hel hög i habo. Fast jag vet ju att du kommer sluta med att välja en fet kite med flames på. 😉
Logga in för att svara.