Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Tofta, Gotland 080814

  • petter

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 07:01

    Grymma bilder, grym segling!!!

  • dr-masse

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 07:07

    J-igt fina bilder! Kul att gutarna fick köra i så fina förhållanden!

  • fnassel

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 07:14

    Kan bara instämma med föregående talare! Grymma bilder! Otrolig skärpa!
    Bra förhållanden och duktiga surfare!

    Champ! Jag tror inte du behöver vara så avundsjuk, din “beväpning” är väl godkänd den också! Det är väl mer vi seglare och Förhållanden i Nyköping som inte riktigt mäter upp till den här nivån!

  • jps

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 07:52

    @pressfotograf.se 490524 wrote:

    Här ligger lite bilder från idag. Kommentera gärna då det är första gången jag fotograferade vindsurfing.

    http://pressfotograf.se/surf/

    /Pontus

    ps körde med Canon 1Dmk3 och 500/4 IS på stativ. Någon är tagen med 300/2.8 IS.

    Grymma bilder! Bland det bästa jag sett 🙂

  • the-champ

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 08:02

    Jo ligger lite i vad du säger förutsättningarna är inte dom bästa här och vad beträffar er så är det bara att träna vidare (även för mig).Skeppsvik kan ju leverera ibland så skrik till bara så är jag där ller någon annanstans ni kör på…”alltid redo för att fota “

    @Fnassel 490654 wrote:

    Kan bara instämma med föregående talare! Grymma bilder! Otrolig skärpa!
    Bra förhållanden och duktiga surfare!

    Champ! Jag tror inte du behöver vara så avundsjuk, din “beväpning” är väl godkänd den också! Det är väl mer vi seglare och Förhållanden i Nyköping som inte riktigt mäter upp till den här nivån!

  • pressfotograf-se

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 08:03
    Nisse Turbo;490640 wrote:
    Grymma bilder som redan sagts.
    Skall jag önska något mer så är det mer vatten i några bilder (tex 13,14,15) så att man ser mer av vågen/rampen/spåret innan luftfärden startade.
    Även grymt surfat av modellerna.

    Jag förstår det om man kan sporten, men ett problem är att man missar kontakten dem surfaren om man tar med mer omgivning och bilden blir inte lika berörande. Men självklart vill du se hur surfingen var, vågor etc, men jag försökte göra bilder som berör alla inte bara de inbitan i sporten, man ska få ett wow upplevelse av dom.

    /Pontus

  • gammel-ippa

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 08:17

    @The Champ 490678 wrote:

    Jo ligger lite i vad du säger förutsättningarna är inte dom bästa här och vad beträffar er så är det bara att träna vidare (även för mig).Skeppsvik kan ju leverera ibland så skrik till bara så är jag där ller någon annanstans ni kör på…”alltid redo för att fota “

    Vänta bara……………Legenden will return………….:cool2:

  • gurra1978

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 10:08

    Instämmer med ovanstående talare. Bland de bättre surfbilder jag någonsin sett. Jag tycker du fångat känslan av hur det är att vindsurfa väldigt bra. Speciellt då man ser hur koncentrerade vissa seglare ser ut i hoppen. De tänker nog inte på något annat än just vindsurfing i den situationen.

  • brutus

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 13:56

    Sjunger inte så bra men instämmer ändå i kören – fantastiskt sköna bilder!
    Kul med närbilderna och bilder där man på riktigt “ser” öset.

  • stewen

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 14:01

    Fantastiska bilder!

    Hade jag haft en sån på mig hade blivit uppförstorad till A1 och uppsatt på kontoret

  • talleri

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 14:18

    Jävligt läckra bilder!
    Glad jag fick va med och leka!
    Vill gärna se mera, vet du har några till på lager…
    / Uffe

  • pressfotograf-se

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 18:30

    Jag känner inte Er som surfade, kan inte ni maila mig så kan jag säkert hitta några fler bilder, roligare att leta efter bra bilder när man vet att någon uppskattar dom.

    pontus@pressfotograf.se

    /Pontus

  • poopzilla

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 18:41

    Grymma bilder.

    Stanna till på Torö ngn gång , det behövs en hovfotograf där med. 🙂

    Thomas

  • pressfotograf-se

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 18:57
    Poopzilla;490956 wrote:
    Grymma bilder.

    Stanna till på Torö ngn gång , det behövs en hovfotograf där med. 🙂

    Thomas

    Har varigt på Torö en gång men då var det bara vågsurfare där, men det var under stormen PER.

    Åker gärna dit igen, bara jag vet att det är några som “kan” surfa där och att det är bra drag i vinden 😉

    /Pontus

  • jocke_

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 19:28

    Nu är det “kört” för dig 🙂
    Har aldrig sett så bra Sverige-bilder… Vi andra körde på ett sydligare spot, var riktigt bra.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Tofta, Gotland 080814

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.