Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Torö 20081019 pressfotograf.se

  • mats_o

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 13:05

    Härligt Calle!!! Speciellt de två bilderna i sekvensen då du tweakar ut häcken lite, ser sååå mysigt o lekfullt ut! Snart får vi göra samma sak i shorts 😉

  • fjant

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 15:06

    Shit, onsdag kan bli grymt!!!

    Jag försöker komma upp i tid, siktar på att vara på plats vid 8-tiden.

    Ses vi där Calle?

    /Fjant

  • pete

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 15:20

    Onsdagen definitivt! Bjuder på en titt på Torö-prognosen från Windguru Pro: (spana in fredagen sen…). Jag drar nog ner imorrn, onsdag. Antar att jag inte lär bli ensam? (Ujujuj, senaste surftillfället var den redan klassiska 32 m/s-dagen… hoppas på något softare förhållanden nu..!)

  • koa

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 16:11

    @Fjant 510226 wrote:

    Shit, onsdag kan bli grymt!!!

    Jag försöker komma upp i tid, siktar på att vara på plats vid 8-tiden.

    Ses vi där Calle?

    /Fjant

    Siktar på det.

  • petter

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 17:51

    aj aj, rökt i morgon, får hålla tummarna att fredag/lördags prognoserna står sig!
    hoppas ni får lika bra segling som i söndags!!!

  • dude

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 18:28

    Ses där 🙂

  • joachim_larsson

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 18:38

    Superbilder, man bli jävligt impad, detta stimulerar att bli en bättre surfare, med betoning på vågor…

    Mvh
    Joachim

  • jesper_b

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 20:51

    Djädrans Torö! Jag skulle ju jobba ikapp och packa inför Marocko. Detta är dock force major. Sidvind, vågor och sol – IGEN! Ses där nere imorrn bitti.

    /JB

  • ola-h

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 20:56

    Kan tyvärr inte komma. Är i Åsa. Men lördag-söndag, kanske?

  • surfslusken

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 21:08

    @Jesper_B 510355 wrote:

    Djädrans Torö! Jag skulle ju jobba ikapp och packa inför Marocko. Detta är dock force major. Sidvind, vågor och sol – IGEN! Ses där nere imorrn bitti.

    /JB

    Du Jeppe, tror du att du skulle kunna göra världen en liten tjänst?
    GREPPA BOMMEN SOM MAN SKA när du rider vågor!

    Fan, håller du backhand när du pissar oxå?

  • jesper_b

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 21:13

    Om du kunde klara av att isolera ett enkelt skjultak på 30 kvadratmeter på en hel helg, varken omständigt eller slarvigt, skulle jag kunna greppa ballen på vilket j-la sätt som helst…

    /JB

  • frippe75

    Medlem
    22 oktober, 2008 vid 04:48

    @Jesper_B 510368 wrote:

    Om du kunde klara av att isolera ett enkelt skjultak på 30 kvadratmeter på en hel helg, varken omständigt eller slarvigt, skulle jag kunna greppa ballen på vilket j-la sätt som helst…

    /JB

    …Amen!

  • surfslusken

    Medlem
    22 oktober, 2008 vid 10:33

    Nu tycker ja både Frippe75 o Jesper B har lite otrevlig ton här. Eller de kanske är helt normal ton för er där uppe i Stockholm? Hur som helst kan vi väl försöka hålla oss till ämnet iaf, dvs vindsurfing o hur man greppar bommen vid vågridning.

  • dr-masse

    Medlem
    22 oktober, 2008 vid 13:01

    @surfslusken 510440 wrote:

    Nu tycker ja både Frippe75 o Jesper B har lite otrevlig ton här.

    ha, ha, du måste hålla med om att det är lite roligt att just den meningen kommer från konfens allra käraste slusk!

    Fast nog tycker även jag att Jeppe var lite hård där, ändå. Du som körde upp så fina grejor och allt. 😀

    Hålla bom i vågsegling. Ja, vad fan. Hur noga kan det vara? Jesper kör ju vassare än de allra flesta i vågorna i alla fall, så något större problem är det väl inte? De kanske är en gnutta retro, å då är väl det precis som det ska, ah? :tongue:

  • jesper_b

    Medlem
    22 oktober, 2008 vid 14:58

    Mot slusk är jag gärna hård i tonen – men rättvis! Om vi nu har en tråd som handlar om superstoke på vattnet, om Torömagi, om fantastiska bilder – då är det slusk som inte håller sig till ämnet och dessutom är hård och orättvis som klagar på andra seglares teknik.

    Idag var det föresten riktigt fint på Torö om än lite stökigare och betydligt sämre vinkel. Däremot bra size, sol och myspysig 4.7 fram till lunch. Gick väl ok att rida både frontside och hoppa runt lite. Kul som fasen – stoket är på topp – keep it up all you rippers – vilken djädrans höst vi har!!!!!!!

    /JB

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Torö 20081019 pressfotograf.se

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.