Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder från Varamon torsdagskvällen (mycket VENOM)
-
Bilder från Varamon torsdagskvällen (mycket VENOM)
tobas svarade 19 år, 10 månader sedan 15 Medlemmar · 44 Svar
-
Härligt med kvällssurf i Varamon, det är sommar det.
Det kan vara så att efter en het sommardag så blir det sen kvällsbris i viken. Hmm, mycket troligt.
Fick ett fint tillfälle att testa min nya Brunotti Horizon 136, kan bara säga en sak: Så jävla bra!
Det var som att köra på räls, spelade ingen roll hur hårda byarna var eller hur fort man åkte. Kantgreppet var fenomenalt fantastiskt. Fenorna var som slicks på en formel-1 bil, jävlar vilket bett. Pressade på så mycket jag orkade, fick upp en jäkla fart, kände mig säker hela tiden. Fanns ingen tanke på att tappa kantgreppet. Grym bräda.
Blåset medel runt 9 m/s, körde hela tiden med min LEI Psycho 2 17. Vad ska man säga, bräda i världsklass.
Hoppa med den brädan blir grymt, igår var det speed som gällde, fasen vad kul. Visst ett och annat hopp kändes ju riktigt bra, men jag hade för dåligt pumpad tube.
/Bohn
-
Svar till:
det var den fulaste skiten ja sett. Kul med bilder annars.
[/ QUOTE ]
hahaha Det e rätt man ska vara uppriktig
haha
-
Gött mos Milles!!
Skönt å se att det är fler som får njuta av giftet.Härliga bilder!! Har inte blivit så mycket här på Öin på sista tiden men det verkar som om vindarna är på bättringsvägen
Har nu kompletterat min V samling med en 13 som jag ännu inte kört men imorgon kanske
Är det någon här på Gotland som vill känna på denna sköna drog så besitter jag just nu storlekarna 10, 13 o 19.Surf´s Up och mer gift åt folket / TOBAS
-
Jag är ledsen att behöva tala om det men vattnet i varamon ser inte ut sådär i 12 m/s… men det kanske blåste 5 så jag förstår om du var överriggad.
-
Svar till:
Jag är ledsen att behöva tala om det men vattnet i varamon ser inte ut sådär i 12 m/s… men det kanske blåste 5 så jag förstår om du var överriggad.
[/ QUOTE ]
Meeeen
Det blåste MELLAN 8-12… Som bohn skrev så låg snittet på 9 m/s så du har fel fel fel felBilderna är något missvisande också mot hur det var ute på vattnet.
Men eftersom du nu är ”mannen som kunde tala med vatten” så borde du väl då veta exakt hur mycket det blåser på den här bilden -
fifan va fula dom e hhoppas dom fungerar bättre än va dom ser ut.
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
detsamma gäller för dig då
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Ludde du kommer snart och se dem i skåne också!
Men då gul och röd och ännu större!Man ser på dina ögon på din avatar att du är grymt nyfiken, jag tror du är sugen på å prova en. Sam verkar va lite sugen också.
Ha det bäst!
Peter
-
vill faktiskt ta o testa en ta o hör av dej när dom kommer hit så man kan testa. men dom är så jefla fula så jag skulle aldrig lägga pengar på en
-
Svar till:
Ludde du kommer snart och se dem i skåne också!
Men då gul och röd och ännu större!Man ser på dina ögon på din avatar att du är grymt nyfiken, jag tror du är sugen på å prova en.
[/ QUOTE ]
…och den flyger imorgon, på en hemlig Skånespot
/Micke
Logga in för att svara.