Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder Habo 27/12

• huber

Medlem
    27 december, 2003 vid 16:37

..

• huber

Medlem
    27 december, 2003 vid 16:38

sista men det kommer fler……

• patrikol

Medlem
    27 december, 2003 vid 17:16

Goa bilder Henke men kallt? Nja det var det nog bara för fotografen. wink.gif

• rambo_johnson

Medlem
    27 december, 2003 vid 17:45

för helvete e ni knäppa i hoddet

• huber

Medlem
    27 december, 2003 vid 17:57

fler

• huber

Medlem
    27 december, 2003 vid 18:09

.

• huber

Medlem
    27 december, 2003 vid 18:10

Bjöööörn

• huber

Medlem
    27 december, 2003 vid 18:11

• huber

Medlem
    27 december, 2003 vid 18:11

….

• huber

Medlem
    27 december, 2003 vid 18:12

…..

• huber

Medlem
    27 december, 2003 vid 18:12

……

• annas

Medlem
    27 december, 2003 vid 19:30

oj, hade vi en kameraman där? Jag såg aldrig dig Henke, varför körde du inte? Du får ju visa dig så att vi kan spexa lite framför kameran.. wink.gif och vadå kallt?? Jag är förvånad – december och vi var alldeles svettiga därute, men det är nog kallare på land utan tre lager kläder.

• huber

Medlem
    27 december, 2003 vid 20:02

Jag vinkade för fullt. Tyckte det var lite konstigt då ni alla brukar vara riktiga linslusar.

• cortex

Medlem
    27 december, 2003 vid 22:52

Kallt? Pfffff, tunnisar… det finns ju inte ens någon snö med på era bilder. cool.gif
    Här kommer ett par bilder från dagens (försök) till surf i Uppsala, det blev endast ett par repor av Frostieman eftersom vinden var byigare än allt annat jag/vi upplevt. Fick bl.a uppleva vad som händer när vinden helt plötsligt får för sig att blåsa 8 m/s i motsatt riktning mot vad den skulle göra. Vinden vred alltså 180 grader på ca 2 sekunder och sedan tillbaka igen. Fy fan vad läskigt. Det var precis som om någon tog tag i kiten, vände den 180 grader och slet den ”bakåt”. Jag lyfte en bra bit upp i luften och flög baklänges. Jackade ur QR’en direkt så att jag och kiten damp ner. På krasch-bilden nedan ser man hur jag springer som fan mot kiten för att stoppa den… observera att jag springer absolut spikrakt mot vinden, kolla sedan på hur kiten och linorna ligger. Helt sanslöst när vinden vänder 180 grader så där utan vidare och med sådan styrka… frown.gif

Orkar inte sampla ner bilderna till ”Steffo-storlek” så kolla under:
    http://www.kajplatsen.nu/kite/windshift/

Har inte sett något liknande sedan en ovanligt jobbig dag fjällflygandes i Pirttivuopio… fast då såg man iaf rotor-molnet. smile.gif

/Kaj(Tech)

• hengo

Medlem
    27 december, 2003 vid 23:06

snygga bilder!
    kajtech nästan höjden av manlighet du sysslar med enl bilderna!

hur går det har du fått vodoon än?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder Habo 27/12

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.