Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder Klagshamn 050526

• curry

Medlem
    27 maj, 2005 vid 11:12

va i helvede? e det så varmt där nere? fyyyyy va fuskigt.

• matthias

Medlem
    27 maj, 2005 vid 12:48

den sekvensmonteringen skojar man inte bort..

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 12:52

grin.gif
    tänkte jag inte på faktiskt. hehe, e nästan som om jag hade gjort de själv.

inte bli arg nu patrik, lite kul ser de faktiskt ut. tongue.gif

gott med bilder annars tur de e nån som lägger ner lite energi på att lägga in bilder på en vanlig dag. synd de blåste så kass bara så de inte blev nån action direkt.

• patrikol

Medlem
    27 maj, 2005 vid 13:06

Ingen fara jag kan göra det mycket bättre om jag vill men efter att ha redigerat bilder i 2 timmar kl 02:00 på natten så lägger jag inte ner någon större tid på det.

Gillar du inte den så tar jag bort den.

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 13:16

haha, kan förstå dig! jag tycker de e jobbigt nog att sitta å ändra storlek på bilder.
    nej ha den kvar, bilder e alltid kul! syns ju iaf att jag e tuff å kör i shorty medans vissa fortfarande har torris. smile.gif

• patrikol

Medlem
    27 maj, 2005 vid 13:19

He He ja det var rätt komiskt där körde man i kortbyxor och så kom det någon i torrdräkt!
    Va faen vill man bada bastu är det väl skönare efter kitesurfingen än under tiden!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA