Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder: Kom till Cumbuco!

  • Bilder: Kom till Cumbuco!

    Publicerad av virena på 17 december, 2012 vid 14:04

    Här i Cumbuco har det bara varit en dag sedan jag kom hit i oktober som det faktiskt inte gick att kita och det blåser fortfarande i massor! Här om dagen fick jag tom en halvtimma i Lagunen helt själv och det var inte uppe med tuppen utan strax innan lunch. Kom hit och kita med oss:) Här är lite bildbevis på hur gött det är…

    byguy svarade 11 år, 3 månader sedan 14 Medlemmar · 19 Svar
  • 19 Svar
  • virena

    Medlem
    17 december, 2012 vid 14:11

    Och här kommer några till:)

  • mjersen

    Medlem
    17 december, 2012 vid 15:57

    sweeeet!

  • stebe

    Medlem
    17 december, 2012 vid 19:55

    Najs 🙂 satan vad rippad du är!

    Vi kommer nästa vinter, hur barnfamiljvänligt är det.

  • wakenils

    Medlem
    18 december, 2012 vid 16:01

    gött ladd virena!
    muskelmartin har nog inte störst biceps längre… 😉

  • plattvatten

    Medlem
    18 december, 2012 vid 17:13

    Ja fan, kor du styrketranning eller bara kite o frango hela dagarna?

  • virena

    Medlem
    19 december, 2012 vid 01:17

    Kul om ni kommer hit nästa vinter. Det är absolut barnvänligt här:) Många som kommer hit med sina barn och kitar.

    @stebe 704691 wrote:

    Najs 🙂 satan vad rippad du är!

    Vi kommer nästa vinter, hur barnfamiljvänligt är det.

  • virena

    Medlem
    19 december, 2012 vid 01:29

    @Plattvatten 704707 wrote:

    Ja fan, kor du styrketranning eller bara kite o frango hela dagarna?

    Frango käkas det förvisso nästan varje dag, men jag fastnade lite i gymträsket hemma i somras. Började med rehabträning för knän och axlar för att överhuvudtaget kunna kita igen. Tyckte tyvärr så mycket om endorfinknarkandet att jag inte tyckte att kite var lika kul när jag väl började kita igen. Kanske för att rehabträningen inte hjälpte ett dugg. Men nu börjar jag få tillbaka kitesuget igen:) Idag fick jag två fantastiska timmar i lagunen med nästan inget folk. Sen en timma i havet med superplatt vatten med bara jag och en till, på slutet började det fyllas på med lite folk. Sen en timma massage och avslutning på dagen blev 2 timmar muay thaiträning. En av de klart bästa dagarna hitintills:)

  • pepa

    Medlem
    20 december, 2012 vid 06:51

    Ser gött ut! Får man fortfarande inbrott 3 gånger på 4 veckor?

  • petting_4

    Medlem
    21 december, 2012 vid 07:13

    jäklar sicken skyskrapa du har skaffat dig! jag gillar trappan på utsidan 🙂 sjyssta bilder virena!

  • virena

    Medlem
    21 december, 2012 vid 12:37

    Japp Petter, trappan är just för att inbrottstjuvarna skall skita på sig om de vill försöka göra inbrott:)

    Nejdå, här är det lugnt med inbrott. Speciellt hos oss då vårt hus är mitt i byn och vi har en alkis utanför som alltid är vaken. Sen gäller det sig att hålla sig vän med all även om det blir ett något mer krystat leende till da leader. Men hans små underarbetare är alla mina vänner. Det är dock mycket lugnare i Cumbuco när det gäller inbrott i boendena. Däremot är bilinbrott vanligare nu, men det är från folk som kommer utifrån. Stämningen är fortfarande väldigt vänlig här och man behöver aldrig känna sig otrygg vilket är skönt.

  • svinet

    Medlem
    22 december, 2012 vid 19:38

    Grymt ladd! Skall bli kul att komma ner snart! Kommer att bli fett!
    Skall bli spännande och se hur det förändrats sedan 2004 när jag var där sist 🙂

  • kall

    Medlem
    23 december, 2012 vid 21:07

    Oj, vad sugen jag blev att åka dit under oktoberlovet +1 vecka. För att sy ihop detta behöver man presentera detta för frugan på rätt sätt. Först boende: Kan du rekommendera något boende för en kitare, en vuxen och tre grabbar (10-13 år) ?

  • virena

    Medlem
    8 januari, 2013 vid 15:14

    @kall 704843 wrote:

    Oj, vad sugen jag blev att åka dit under oktoberlovet +1 vecka. För att sy ihop detta behöver man presentera detta för frugan på rätt sätt. Först boende: Kan du rekommendera något boende för en kitare, en vuxen och tre grabbar (10-13 år) ?

    Cumbuco är grymt! Jag har skickat ett PM till dig om ett schysst hus för familjen:)

  • betbangan

    Medlem
    10 januari, 2013 vid 16:56

    Längesen vi hördes Virena, kul att du bjuder på lite bilder. Hade jag haft dom armarna hade jag varit grymt nöjd. kram kram

  • snygging

    Medlem
    10 januari, 2013 vid 17:43

    ser riktigt fint ut, när är vindsäsongen? och hur åker man snabbast dit med plan dvs minst mellan landningar?
    🙂

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder: Kom till Cumbuco!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.