Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder på slingshot 2005 på www.slingshot.se
-
Bilder på slingshot 2005 på www.slingshot.se
melker svarade 20 år, 9 månader sedan 11 Medlemmar · 25 Svar
-
Hej Diesel kommer med relunch system
Fuel kommer det senare som extra tillbehör
men ss resonerar att det bara behövs till nybörjare
plus slingshot är lätta att få upp
Anders -
är det nån skillnad på fuel kiten om man jämför med 04? ser identisk ut fast nytt färgschema
-
har hört att det bara är små ändringar, lite lite smalare och något mer böjda struts för bättre tryck och uppvindsegenskaper + lite nya material. bra grundidé, behövs inte ändras så mycket då.
-
Svar till:
har hört att det bara är små ändringar, lite lite smalare och något mer böjda struts för bättre tryck och uppvindsegenskaper + lite nya material. bra grundidé, behövs inte ändras så mycket då.
[/ QUOTE ]
Kan man inte skita i att ändra designen då och sattsa på att sänka priset istället?
har ganska kass koll på slingshot så jag vet inte 😛 -
smakar det så kostar det, kanske inte årets mest och bäst genomtänkta inlägg .
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Kan man inte skita i att ändra designen då och sattsa på att sänka priset istället?
har ganska kass koll på slingshot så jag vet inte 😛[/ QUOTE ]
Vet av erfarenhet från vindsurfingen att små ändringar kan göra stora skillnad, hoppas och tror att de har lyckas igen.
Peter
Långens kite och badtunnor -
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
har ganska kass koll på slingshot så jag vet inte 😛[/ QUOTE ]
Finns alltid o göra på en kite om man har lite inovation och cash…
Logga in för att svara.