-
Bilder Sillvik Gbg fredag
I mitt album finns lite skymningsbilder på Krullo i Sillvik från i fredags.
http://www.surfzone.se/pp/showgallery.php?cat=500&ppuser=4288
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder Sillvik Gbg fredag
I mitt album finns lite skymningsbilder på Krullo i Sillvik från i fredags.
http://www.surfzone.se/pp/showgallery.php?cat=500&ppuser=4288
har inte seglat Sillvik i många år! Hur är det numera med tillgång (bom) osv. Onsdag blir ju hård nordväst tänkte att kanske Sillvik borde gå av då!?
Jo, bommen är kvar och stängd. Nyckel är bra att ha. Alternativt forcerar man bommen med ett väl tilltaget fordon. 😉
Ibland har det gått att ta sig förbi en sten vid busshållplatsen.
Nu lägger jag upp några bilder i ett bildspel från tidiga eftermiddagen i Sillvik.. klicka här så kommer du rätt:smile:
Ifall någon känner igen sig på korten och vill ha en bild om på sig själv. Så PM:a mig, så kan jag säkert skicka över en bild :tongue:
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder Sillvik Gbg fredag
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.