Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder Torö lördag 0802021

• imported_borje

Medlem
    3 februari, 2008 vid 20:47

Det är Niklas som kör va? Frågan e hur det gick i den där framåten.. 🙂

• hipshot

Medlem
    3 februari, 2008 vid 21:13

Japp, det är Niklas som provar en framåt. En våg dolde själva nedslaget, det kunde ju ha blivit en spektakulär bild annars! 🙂

• dude

Medlem
    3 februari, 2008 vid 21:23

Tack för bilderna Per! Jag diggar dem på kraschen – skulle vart kul att se hur det såg ut när jag låg ovanpå grejerna när jag blev spolad också 🙂 Hoppas vi ses igen.

• per_m

Medlem
    3 februari, 2008 vid 21:55

tjena Niklas
    ser ut som jag missade en härlig dag…måste säga att du visar upp en helt ny gaderob, ny bräda och nya segel????

ser riktigt bra ut;) både surfen och prylarna!!
    //Per

• charlieb

Medlem
    4 februari, 2008 vid 07:41

Fina bilder! Perfa en måndagsmorgon med sol och tre minus!

C

• dude

Medlem
    4 februari, 2008 vid 11:56

Tjenare Per!

Hur var la France? 😉 Nä jag testade bara lite grejer som Jeppe har. Bommen är en ”ribbad” Aeronbommen. Seglet är ett 5.0 Smack. Sköna grejer måste jag säga!

Hälsningar,

Niklas

Per_M;442671 wrote:
    tjena Niklas
    ser ut som jag missade en härlig dag…måste säga att du visar upp en helt ny gaderob, ny bräda och nya segel????

ser riktigt bra ut;) både surfen och prylarna!!
    //Per

• per_m

Medlem
    4 februari, 2008 vid 12:01

ok, frankrike var bra, sjukt med vind synd att man inte hade grejorna med eller varför inte bo där!!!!

Smack måste jag säga är sjukt skönt segel, har 4,8 och 5,3 kan inte säga annat än KÖP!!!

håller tempen i sig så ses vi snart ute på vattnet hoppas jag!
    //Per

• dude

Medlem
    4 februari, 2008 vid 12:38
    Per_M;442721 wrote:
    håller tempen i sig så ses vi snart ute på vattnet hoppas jag!
    //Per

Ok, jag åker iväg en sväng till Qatar och Kuwait och är tillbaka igen torsdag den 14 februari. Vi hörs om det blir nåt då:)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA