Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder/film från Ljunghusen den 16 april?

  • naish

    Medlem
    20 april, 2009 vid 06:00

    Kött fifan!

  • krale

    Medlem
    20 april, 2009 vid 06:33

    Grym känlsa i filmen! Får en att sakna allt skånesurf.

  • bananen

    Medlem
    20 april, 2009 vid 06:49

    Schyst rulle, schön musik och bra klippt. Blev nästan sugen på att ta en road trip till, nä, just det ja, jag var redan på rätt ställe…

  • endy

    Medlem
    20 april, 2009 vid 08:51

    Tackar så mycket! Kul att ni gillar den 🙂
    Alla borde åka på roadtrip lite då och då, kul och spännande!

    Alltid sjukt tråkigt med skador och jag hoppas verkligen att Andreas knä läker ihop fint och snabbt! (knät gick ur led) Han är en grymt duktig och inspirerade seglare!

  • endy

    Medlem
    20 april, 2009 vid 09:09

    Nu finns även lite fler bilder att kolla på i galleriet http://www.ohana.se

  • danneman

    Medlem
    20 april, 2009 vid 09:13

    Riktigt bra rulle nu blev man riktigt sugen på en roadtrip. bra klippt bra musik å jävligt go blandning med headcamen.. snyggt! oha snabbt levererat na.. tumme upp!

  • bergelin

    Medlem
    20 april, 2009 vid 13:42

    Riktigt shysst film.. härligt att förgylla en halvtrist måndag på jobbet!

  • s66

    Medlem
    20 april, 2009 vid 20:30

    Ja, avslutningen va ingen höjdare på min dag. När jag landade framåten så ville inte knäet längre utan vek sig framåt och gick ur led. Men jag satt fortfarande kvar i stroppen o som grädde på moset kom nästa våg och slet grejerna rätt igen…de kändes lite si sådär.
    Jag höll ut till Halmstads akut, där röntgades jag och fick veta att det åtminstone inte va ngn skelettfraktur. Och att troligtvis korsbanden inte är av. Men jag hade så ont så dom inte kunde kolla allt utan väntar återbesök om 10 dgr. Sen blir de magnetröntgen osv osv, hoppas det bästa.
    Men tillbaka ska jag fortare än fan…räkna me de!

    I vilket fall som helst vill jag tacka er som hjälpte mig upp från vattnet och brydde er, sjyssta gubbs!

    Varmt tack! Nästa gång bjuder jag på kaffet 🙂

    Mvh Andreas

  • jocke-g

    Medlem
    20 april, 2009 vid 21:04

    Då hoppas vi på det bästa nu då att inget är av och att dom ger det bästa beskedet om 10 dagar. Och det är väl självklart att man hjälper varandra när det händer sådana saker, det kan ju vara en själv nästa gång…

    Och jag hoppas att du snart är tillbaka på vattnet.

  • naish

    Medlem
    21 april, 2009 vid 05:14

    Gött att höra Andreas. Då ses vi på vattnet i maj=)

  • lars_k

    Medlem
    21 april, 2009 vid 05:39

    Iofs rätt tid att dra ett knä ur led, om det nu ska göras. Det blåser inte direkt uebermycket just nu…
    Hoppas du läker ihop snabbt Andreas!

  • bananen

    Medlem
    21 april, 2009 vid 06:38

    Gott att höra att du har modet uppe. Du har ju inga problem med att ladda one-fotted, så vi räknar med dig redan i maj! Se till att få ett plast gips och inte ett gips-gips, så kan du gå ut direkt!

    God bättring!

  • styret

    Medlem
    21 april, 2009 vid 06:46

    jag tycker det är skönt att du inte kommer vara på vattnet. Så att man kan segla runt och lalla utan att få skäll för sin teknik…

  • s66

    Medlem
    23 april, 2009 vid 12:44
    Lars_K;541781 wrote:
    Iofs rätt tid att dra ett knä ur led, om det nu ska göras. Det blåser inte direkt uebermycket just nu…
    Hoppas du läker ihop snabbt Andreas!

    ja…så kan man ju me se det 😉 SKulle nog vilja påstå tvärtom…detta va verkligen det sämsta tiden på året som knäet skulle pajja. Precis hemkommer från SA och i bra form inför tävling, skulle åkt nu i nästa vecka och det blir ju inte så mkt av det tyvärr 🙁

  • s66

    Medlem
    23 april, 2009 vid 12:55
    styret;541802 wrote:
    jag tycker det är skönt att du inte kommer vara på vattnet. Så att man kan segla runt och lalla utan att få skäll för sin teknik…

    Ja, jag ska i största möjliga mån hålla mig ifrån dig. Just nu är jag hemma hos Matsi o skäller på honom för han dricker för mkt öl…men de är som att hälla vatten på en gås som vanligt.
    Matsi tycker att du har fått mage….eller undrar han om bilderna är missvisande och att du mest bara ser “relaxed” ut….

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder/film från Ljunghusen den 16 april?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.