Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Billig bra pump
-
Billig bra pump
Publicerad av anonym-anvandare på 10 augusti, 2005 vid 12:15Drog sönder min pump och ska skaffa en ny, vilken pump är bra och billig, inga Clas Olsson eller Liedl tips tack.
eketeket svarade 19 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Billigast är att själv blåsa. Bra träning med. Filip är satans bra på det.
-
Ja annars kanske ni båstad killar är bra på blåsjobb
-
Fan ja, vi är bäst när det blåser och det gör det ju nästan hela tiden. Kom hit så bjuder vi på en gamal pump
-
Billig=Bra ??? brukar inte rimma! Vad menar du med billig? Som sagt Lidl och Clas Olson är billigt, men naturligt vis är en ”RIKTIG KITE PUMP” bättre
Vad får den kosta? Tyckte att HugeO erbjöd en bra pump för 200:- va det för dyrt?
-
Surfers har pumpar för 299 :-
http://butik.surfersparadise.nu/product_info.php?cPath=23_79&products_id=276
-
Mina Biltema-pumpar har hållt precis lika bra (eller dåligt, vilket du vill…) och är precis likadana som alla märkespumpar. 50 spänn typ. Eller var det Shell?
-
Drog sönder min biltema pump igår. Men den har hållit hela sommaren och kostar bara 60 spänn. Så du får 5 biltema för priset av en SP pump, SP har nog bättre kvalitet, men håller den 5 sommrar?
-
vemb fan vill ha samma i fem år.Det kommer ju nya söta varje år. Du har helt rätt…. max en sommar sedan måsta man ha något nytt
-
intersport/stadium har exakt likadana pumpar som man får med original, iofs inte metallskft å meningslös tryckmätare men jaffal. 150 spänn. bra tryck å inget läck.
Logga in för att svara.