Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Billigare kites

• Billigare kites

Publicerad av walle på 30 september, 2003 vid 10:26

Eftersom att dollarn har sjunkit som en sten så borde ju kite prylarna bli billigare, eller tar handlarna/importörerna hela vinsten confused.gif confused.gif

walle svarade 22 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • gugge

Medlem
    30 september, 2003 vid 11:11

Det är väl inte dagspriser vi talar om.

Men frågan är ju något sånär berättigad.

Ser fram emot billigare kites!

• annas

Medlem
    30 september, 2003 vid 11:16

”Hela vinsten” är rätt liten egentligen. Inte stora marginaler när man säljer kites. Priserna är rätt pressade.

• rambo_johnson

Medlem
    30 september, 2003 vid 12:03

jag fixar ju rätt fet billiga kites till team rövhåls members fast nu e du ju inte me så tyvärr

• gugge

Medlem
    30 september, 2003 vid 12:32

grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    30 september, 2003 vid 21:10

Jaså du Hugo, jag hörde att Takoon gav sina kites till Danmark istället.. Men lugn Gaastra finns i Sverige!
    /blonda lilla supersexiga jag

• rambo_johnson

Medlem
    30 september, 2003 vid 21:13

jag bryr mig fan inte om var hugo får sina kites ifrån jag har el deal special me kitemärke direkt från kina… noname inga tryck…

• walle

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 14:09

Svar till:

jag bryr mig fan inte om var hugo får sina kites ifrån jag har el deal special me kitemärke direkt från kina… noname inga tryck…

Ramboo

Team Rövhål

[/ QUOTE ] Vad hjälper det mig…?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA