Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing billigast sätt at posta ett bräda inom EU

• billigast sätt at posta ett bräda inom EU

Publicerad av _dave på 26 maj, 2008 vid 19:15

Med posten kostar det typ 450:- Finns det ett billigare sett med ups eller dhl eller ngt? Lite svårt att klura ut på webben. (Fan va dåligt jag är på att skriva på Svenska)

–Dave

_dave svarade 16 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • neven

Medlem
    26 maj, 2008 vid 19:18

450 känns nog schysst. Kostar typ 290 inom Sverige. Jag har inte kollat, men har svårt att tänka mig att UPS, DHL och liknande skulle vara billigare.

• tim-eriksson

Medlem
    26 maj, 2008 vid 19:19

DHL tar 900 kr för en vindsurfingbräda, Varberg-Linköping.

Så 450 Kr låter skyst!

• _dave

Medlem
    26 maj, 2008 vid 19:24

Ja – du har rätt. Inom Sv betala man båda skrymmande och en längdavgift. Jag börde inte klaga på pris då.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing billigast sätt at posta ett bräda inom EU

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.