Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing billigt till hurughada i april.

  • neven

    Medlem
    22 mars, 2008 vid 18:35

    Takfesterna är inte sig lika utan er! Och vem skall man peta på med kvast nurå…??

  • stebe

    Medlem
    22 mars, 2008 vid 19:34

    @Guran 453343 wrote:

    Hedlund! Man får tacka för en grym vecka i sandlådan 🙂 Sjukt nice med surf o grymma takpartyn. Sorry för dina linor och att vi drack upp eran sista sprit… Ps du slipper Turbonegro, gittaristen är tydligen dödssjuk och dom har ställt in turnén. Ds

    NEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!! Då får det bli spritfestival i Möllan istället!

    -Poke the monkey with a stick, bitte!

  • sourra

    Medlem
    23 mars, 2008 vid 20:35

    Ånej, nu är det vindstilla. Så jävla segt…

  • jonaish

    Medlem
    23 mars, 2008 vid 20:50

    aaa fint!

  • sourra

    Medlem
    25 mars, 2008 vid 22:20

    Gött å vara hemma igen. Verkligen…

  • ninoh

    Medlem
    25 mars, 2008 vid 22:28

    haha.. nice!

  • wakenils

    Medlem
    25 mars, 2008 vid 23:36

    det suger att vara hemma… verkar va dåligt med vind också, får väl ta sig till en golfbana o rasta snowboarden

    väntar på mer bilder… tog ett par nya suddiga med din kamera idag sourra… =)

    kul att träffa alla där nere, hoppas ni som är kvar får mer vind än jag fick

  • sourra

    Medlem
    25 mars, 2008 vid 23:56

    Jag tycker nog 9 dagar av 13 är ett bra betyg…

  • jezaja

    Medlem
    26 mars, 2008 vid 07:56
    WakeNils;453976 wrote:
    det suger att vara hemma… verkar va dåligt med vind också, får väl ta sig till en golfbana o rasta snowboarden

    väntar på mer bilder… tog ett par nya suddiga med din kamera idag sourra… =)

    kul att träffa alla där nere, hoppas ni som är kvar får mer vind än jag fick

    Klart det suger, inte en ordentlig vinddag på två veckor (östligt 15m/s ger bra swell;)
    Men kommer du ner till Varberg på lördag så får du mat (och hjälpa till och flytta) gäller även dig sourra 🙂

    Jävligt snygga wakebilder!

  • nic

    Medlem
    26 mars, 2008 vid 08:51
    sourra;453957 wrote:
    Gött å vara hemma igen. Verkligen…

    Trodde inte jag skulle säga detta men skönt att ha dig hemma så jag kan sluta läsa denna tråden. Du saknar ju minsta empati förbövelen:P

    nic

  • wakenils

    Medlem
    26 mars, 2008 vid 09:19

    @jezaja 454001 wrote:

    Klart det suger, inte en ordentlig vinddag på två veckor (östligt 15m/s ger bra swell;)
    Men kommer du ner till Varberg på lördag så får du mat (och hjälpa till och flytta) gäller även dig sourra 🙂

    Jävligt snygga wakebilder!

    lördag ser ju lite nice ut, 5 grader och skurar o så trevlig svensk kylig vind

  • aka_kalle

    Medlem
    26 mars, 2008 vid 19:51

    @mjersen 453263 wrote:

    jag vill med kita

    men varför kitar du inte dåå? jag tycker det är kul att kita så därför gör jag det lixoom! spot your landing!

  • jonaish

    Medlem
    26 mars, 2008 vid 19:55
    AKA_KALLE;454150 wrote:
    men varför kitar du inte dåå? jag tycker det är kul att kita så därför gör jag det lixoom! spot your landing!

    hahahaha… jag säger då det oxå!!

    hur är läget där nere?

  • sourra

    Medlem
    26 mars, 2008 vid 20:25

    Hur blev det Kalle, kom vinden som utlovat?

  • sourra

    Medlem
    26 mars, 2008 vid 20:27

    Eller vad fan – varför frågar jag? Bft 6 (antagligen lite mer), det står ju svart på vitt. Orange på vitt menar jag. http://www.club-mistral.com/en/destinations/weather/11

Sida 6 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing billigt till hurughada i april.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.