Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilnycklar
-
Bilnycklar
Publicerad av anonym-anvandare på 23 augusti, 2005 vid 14:46Var stoppar ni bilnycklar. Inte så lyckat att lägga på stranden.
anonym-anvandare svarade 19 år, 5 månader sedan 11 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
Göm på lite olika ställen brukar funka!
Har aldrig hört om någon som blivit av med något här nere i skåne i allafall. -
Ta ut bara nyckeln och lägg innanför våtdräkten i armen. funkar för mig. är man osäker kan man ju sätta en gummisnodd runt.
-
Har en tjock nyckel (Volvo) med elektronik (centrallås, larm). Så jag letar efter en 100% vattentät lösning i så fall.
-
På min svarta Jeep med reg nr TEY514 brukar jag alltid lägga bilnyckeln på vänsta bakhjulet.
När du sedan har hittat hem t mig så ligger nyckeln till ytterdörren under mattan. -
själv la jag mina i sanden på ett så hemligt ställe att jag inte själv hitta dom… men jag rekomenderar det inte
-
Stellan var också lika smart… Grävde ner dem o ställde en väska över. 2 timmar senare så hade den väskan varit på trettiotvå ställen på stranden.
Ni är polare va? -
konstigt att anonym går in o frågar var vi lägger våra bilnycklar..
-
Denna kostar lite grand men om ser det som ett biltillbehör så är det ju värt att kunna låsa in sin elektroniska nyckel kanske.
http://www.kitescandinavia.com/viewtopic.php?p=383&sid=91cd650fc0e39c1f7dbb525dd8418bd3#383
-
vad är problemet med att lägga den i kite väskan på stranden då??
-
jaha , du kör inte porshe boxter till surfet som alla andra ?, stackare
-
volvo men har inte sett någon kolla igenom alla väskor på stranden efter nycklar för att det står en bil utöver andra på parkeringen, lättare att slå in rutan eller boxera iväg den!
Logga in för att svara.