Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björkvik/Sandarna

  • irieman

    Medlem
    23 maj, 2020 vid 15:29

    Blev ju en kanon foilsession trots nästan noll vind när jag gick i. Uppe och flög hela tiden i stort sett och på slutet hade det nog funkat med 7.8 freeride.

  • svartgrund

    Medlem
    30 maj, 2020 vid 12:00

    Står i valet mellan min 1a tur någonsin på foilbrädan och MTB.
    Vill inte göra premiär ensam tror jag.
    Någon som ska ut i em? Ser ut att bli bris trots nord. Kanske bara är helkasst men iofs – kanske ändå bra som 1a foil..

  • mexi_

    Medlem
    30 maj, 2020 vid 12:49

    Dålig vinkel. Behövs mer ost. Kanske att set kan vrida sent i em.

  • grrrr

    Medlem
    30 maj, 2020 vid 13:40

    Vinkeln är nästan rätt nu. Och det blåser bra!

    Men jag tror det kan bli lite bättre imorgon.

  • svartgrund

    Medlem
    30 maj, 2020 vid 14:58

    Jag skramlar ihop grejerna och sticker dit 🏄🏻

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    5 juni, 2020 vid 10:18

    Det ser ut som surf både Lördag och Söndag. Kör Lilla S i morgon f-m innan regnet. På Söndag ser det ut att bli bryggan. Tyvärr blir det väl dykarinferno där i vanlig ordning men inte mycket att göra åt.

  • irieman

    Medlem
    5 juni, 2020 vid 11:00

    Det ser ut som surf både Lördag och Söndag. Kör Lilla S i morgon f-m innan regnet. På Söndag ser det ut att bli bryggan. Tyvärr blir det väl dykarinferno där i vanlig ordning men inte mycket att göra åt.

    Kom till Torö! Inga dykare, dock kiteare………… men dom är oftast inte under ytan i alla fall. 🙂

    • Detta svar ändrades 3 år, 11 månader sedan av  irieman.
  • grrrr

    Medlem
    5 juni, 2020 vid 14:38

    Verkar inte bli så mycket regn imorgon.
    Jag kör 17-18. Säsongspremiär med 4.7!
    Efter regnet.

  • tsurf

    Medlem
    5 juni, 2020 vid 18:01

    Det ser ut som surf både Lördag och Söndag. Kör Lilla S i morgon f-m innan regnet. På Söndag ser det ut att bli bryggan. Tyvärr blir det väl dykarinferno där i vanlig ordning men inte mycket att göra åt.

    Verkar inte bli mycket regn. Hur åker jag till Lilla S? Vilken tid är du på plats?

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    5 juni, 2020 vid 18:50

    Det ser ut som surf både Lördag och Söndag. Kör Lilla S i morgon f-m innan regnet. På Söndag ser det ut att bli bryggan. Tyvärr blir det väl dykarinferno där i vanlig ordning men inte mycket att göra åt.

    Verkar inte bli mycket regn. Hur åker jag till Lilla S? Vilken tid är du på plats?

    Är ute vid 11 ca. Höger innan Bryggan sedan andra vänster. Längst ned på parkeringen.

    Irieman! Jag ska på studentmottagning kl 16 i Gustavsberg så jag hinner inte ned. På Söndag ser det nu ut som vinden kommer att ligga på ssv vilket kan funka på Lilla. Skönt slippa dykare och folk med tuffa shorts utanpå våtisen, dessutom massor av p-platser ju. Jag spelar hemmamatch m.a o 😀

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    6 juni, 2020 vid 11:46

    Runt 6 m2 nu. Ser kanon ut.👍

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    6 juni, 2020 vid 18:53

    Fin dag vid Lilla idag. Många på vattnet. Blev det någon vindökning efter 16?
    Kan bli bra i morgon f-m. Satsar på att vara ute vid 9. SSV 8-15 kan funka bra på Lilla.

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    7 juni, 2020 vid 08:46

    Runt 6.0 vid Lilla S nu. 4 dudes på vattnet.

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    10 juni, 2020 vid 18:36

    Det kan bli NO-segling vid Lilla S vid lunch i morgon. Åker ut vid 11 om proggen står sig.

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    11 juni, 2020 vid 12:05

    Fick rapport fr Björkvik. För mycket Nord tyvärr 😔

Sida 28 av 51

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björkvik/Sandarna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.