Björkvik/Sandarna

This topic has 648 svar, 43 deltagare, and was last updated 3 weeks, 6 days sedan by  Mats Ihrlund.

• Författare
     BJORKVIKSMANNEN 
    Deltagare

Nu fin 5.9 vid Lilla.

Blev inte så fint. Räckte till 30 min sedan punka.☹

2 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Stefan 
    Deltagare

Punka gäller inte foil😁

Blev en fin foil session med 5,2 innan det ökade och riggade om till 4,2, men han bara köra en repa innan det blev “punka” igen och sen ett par timmar konstant flygning med 5,2.

3 användare tackade författaren för det här inlägget.
     sailortrash 
    Deltagare

Punka gäller inte foil😁

Blev en fin foil session med 5,2 innan det ökade och riggade om till 4,2, men han bara köra en repa innan det blev “punka” igen och sen ett par timmar konstant flygning med 5,2.

Punkteringskyddad, känns bra. No more guppa!

1 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Mats Ihrlund 
    Deltagare

Aj aj aj..
    Min ena våt-sko måste ha hoppat ur bilen när jag åkte iväg från sandarna igår morse. Längst in till höger..
    Ingen som sett den?
    🙁

Grrrr 
    Deltagare

Jag kan kolla när det är ljust.

Mats Ihrlund 
    Deltagare

Jag kan kolla när det är ljust.

Tack Griffiths!
    Jag åkte faktiskt dit och kollade – kanske vet du någon soptunna som den skulle kunna vara slängd i?

Mats

Grrrr 
    Deltagare

Nej faktiskt inte. Men sånt brukar ligga kvar några dagar i alla fall. Jag fick tips om att den kanske låg vid busshållplatsen men jag hittar ingenting där heller.

Mats Ihrlund 
    Deltagare

Nej faktiskt inte. Men sånt brukar ligga kvar några dagar i alla fall. Jag fick tips om att den kanske låg vid busshållplatsen men jag hittar ingenting där heller.

Tack snälla. Jag får skylla mig själv. Men det är helskumt att den är borta. Ska skriva en thriller om det ”SANDARNAFÖRSVINNANDET”
    😱😱🥶🥶😨

Grrrr 
    Deltagare

Havet ger och havet tar…

mexi_ 
    Deltagare

Heldag på bryggan i morrn?

BJORKVIKSMANNEN 
    Deltagare

Är det inte bättre på vattnet?😁

1 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Grrrr 
    Deltagare

😂🤙

Är inte bättre på vattnet?😁

Grrrr 
    Deltagare

Är den limegrön på insidan? Jag hittade en sko som hängde i en tall längs med vägen.

Tack snälla. Jag får skylla mig själv. Men det är helskumt att den är borta. Ska skriva en thriller om det ”SANDARNAFÖRSVINNANDET”

• Det här svaret redigerades 1 month, 3 weeks sedan av  Grrrr.
     Mats Ihrlund 
    Deltagare

Är den limegrön på insidan? Jag hittade en sko som hängde i en tall längs med vägen.

Tack Griffiths 🥳🥳🥰🥰

Mats Ihrlund 
    Deltagare

Ha ha – just det. Just nu saknar jag en mastfot med ett mastfots-skydd på 🤪

Visar 15 inlägg - 616 till 630 (av 649 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2021 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account