Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björkvik/Sandarna

  • cottin

    Medlem
    5 oktober, 2022 vid 08:59

    Jag är rätt ringrostig men måste det inte vara lite ost för att Sandarna ska gå?
    Funderade dock på den stabila (😅) spotten Närlunda imorrn VSV… Någon intresserad strax efter lunch?

  • svartgrund

    Medlem
    5 oktober, 2022 vid 22:11

    Tjohopp!

    Någon som tog hand om min rejält fula men ändå favvotrjöja som låg på träbänkarna nere vid lilla sand’s strand i lördags? Det var ju så jäkla varmt och skönt, så jag tog av den ocn glömde bort den sen.

    Typ grå stickad tröja med en ficka och såna där lappar på armbågarna.

  • svartgrund

    Medlem
    5 oktober, 2022 vid 22:16

    Skulle Tor-fre funka? Eller fel vinkel? 😃

    Tja,
    Fredag har knappt märkbart sämre vinkel än nu i eftermiddags och då funkade lilla S.
    Imorgon kanske bryggan blir bättre. Man får guppa ut lite, så når man vinden.

  • svartgrund

    Medlem
    14 oktober, 2022 vid 20:49

    Funderar på att göra ett besök vid Bryggan runt 11-tiden imorgon. Ser väl ut att funka med en 7a och stora brädan (y)

    Mats

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    16 oktober, 2022 vid 12:22

    Blir bryggan fr 15.

  • daniel_bing

    Medlem
    2 november, 2022 vid 19:42

    Fredag kanske? Lilla?

  • irieman

    Medlem
    3 november, 2022 vid 16:07

    Jo, kör nog Lilla imorgon.

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    3 november, 2022 vid 18:49

    Va fasen! Här om dagen droppade proggen å då initierade jag en jäkla hajk med folk jag inte träffat på länge. Så nu ska jag ut med hundar å ungar å andra å grilla korv!

    Hur som helst ska det ju blåsa på Söndag med så jag får köra då istället. Hoppas ni får bra surf trots lite kinkig vinkel.🤙

  • irieman

    Medlem
    3 november, 2022 vid 19:31

    Ja, vinkeln kanske inte är optimal. Men klurigt överhuvudtaget med den vinkeln imorgon, inget ställe känns helt klockrent. På söndag tänkte jag nog Torö men Lilla Sand funkar ju bra också, får se hur jag gör då.

  • smurfolle

    Medlem
    3 november, 2022 vid 19:47

    Halloj, tänkte köra Lilla Sand imorn fr 10,11 ca..

  • daniel_bing

    Medlem
    4 november, 2022 vid 15:30

    Lilla kass idag. Långt ifrån prognos. Började med 6.0 och kunde precis plana på i en timme typ fram till 1130. Sen var det större grejer som gällde. Och de var inte med i bilen.

  • daniel_bing

    Medlem
    4 november, 2022 vid 15:32

    Frågan är om prognosen för i morgon lördag är lika fel eller om det faktiskt blir vind?

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    4 november, 2022 vid 18:19

    Lilla kass idag. Långt ifrån prognos. Började med 6.0 och kunde precis plana på i en timme typ fram till 1130. Sen var det större grejer som gällde. Och de var inte med i bilen.

    Misstänkte att det skulle bli så. Tur för mig att det blev korvgrillning istället. Lördag blir nog inget Söndag sämre progg nu å hela nästa vecka ser nu kass ut. Var är SV- lågtrycken?☹️

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    5 november, 2022 vid 11:43

    Ser ju ut att bli något i morgon f-m. Hoppas på att köra fr 11 vid bryggan.

  • daniel_bing

    Medlem
    5 november, 2022 vid 17:48

    Körde bryggan idag 2 timmar mellan 13-15. Finfint med 6.0

Sida 49 av 51

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björkvik/Sandarna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.