Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Björlanda imorgon 9/6 em

• Björlanda imorgon 9/6 em

Publicerad av amco på 8 juni, 2011 vid 10:33

Vad tror ni om Björlanda imorgon? Nån som ska dit? Ser ut som V-NV på em. Hur är Björlanda för nybörjare?

ag svarade 14 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • amco

Medlem
    8 juni, 2011 vid 13:08

På V funkar kanske rågelund också?

• faderfora

Medlem
    8 juni, 2011 vid 16:03

Blir nog Björlanda imon

• forssen

Medlem
    8 juni, 2011 vid 19:29

Någon som kört Lycke? Ser ut att vara perfekt för morgondagens vindriktning. Enligt spotguide.kicks.ass.net så ska det vara lite knixigt att launcha men grundt i hela viken.

Kan tänka mig att testa imorgon om någon mer är där.

• faderfora

Medlem
    8 juni, 2011 vid 21:29

jag har kört där en del å det e fint, jag ändrar mig då å hänger på ut t tofta/lycke istället : )

• ag

Medlem
    9 juni, 2011 vid 06:58

Lycke ser ju ut att kunna funka fint ikväll, jag gör nog också ett försök där.

• amco

Medlem
    9 juni, 2011 vid 07:57

kvicksandaktig botten…låter så där om man är nybörjare 🙂

• ag

Medlem
    9 juni, 2011 vid 08:20

det är lerbotten i hela kilen, känns otrevligt att trampa i men du ska väl ändå stå på brädan 😉

• amco

Medlem
    9 juni, 2011 vid 08:23

hehe det är just det jag tänkte försöka men är inte där än…så det blir nog en del stå på botten 🙂

• ag

Medlem
    9 juni, 2011 vid 13:32

räknar med att vara där någon gång kring 17.30 och kör väl 2-3t. Någon mer där då?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA