Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bladder repair patches!

• milkman

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 07:56

Tror Hugo har, jag har, vet inte om jag såg att skotten hade Tearaid lappar också.
    Vi har dom i färdigklippta små och de där vanliga 7x14cm arken. Maila adress och hur många du vill ha om du vill ta av oss. Jag ska kolla upp priset till dess också 🙂

• cortex

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 08:32

Ett tips om det är många små hål: Liquisole.
    Finns att köpa på de flesta stormarknader etc. Funkar kanon på småhål (typ från en taggbuske).

/Kaj

• skanepaul

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 09:00
    Cortex;563675 wrote:
    Finns att köpa på de flesta stormarknader etc. Funkar kanon på småhål (typ från en taggbuske).

/Kaj

Tack för tipset!

Vi säljer ju själv liquidsole på jobb! 🙂

• kitelife

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 09:48
    Cortex;563675 wrote:

/Kaj

Som sagt liquidSoul är dunder för små hål… större hål kan man fixa med en värmeförseglare för plastpåsar… typ sök på google så ser du vad jag menar ; ) med lite träning kan du sprätta upp ett större hål i bladdern fixa problemet med gammalt bladdermaterial och sen stänga den igen…

//Pan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA