Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Blåser det i Habo Ljung ida?

  • pjoter

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 09:18

    tänkte åka till habo om några h när jag meckat klart här hemma. tror de kan funka idag, även om de inte blir nåt toktryck precis.

  • kamikazekiteren

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 09:23

    7-10 ms i höllviken/ skanör. Beretta om du skal til näset , när och vart. Da kan vi åke på samme stellet.

  • pjoter

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 09:28

    Lina å skotten är väl där nere redan. hamnen skulle jag tro. inte så många ställen man kör på på väst.

  • zapata

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 11:18

    Hoppas att någon finns ute i habo idag..jag ska dit nu och snälla poseidon låt det va bra =)

  • fredde

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 11:34

    ut och kör töser… det blåser.. själv e jag sjuk…. men sitt inte här och mossa

  • stellan

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 15:51

    Var ute under luch idag. Satans mycket regn och så fick man sig en rejäl kyss – en elstöt i näven som hette duga. Spännande tider…

  • lina

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 15:55

    shit stellan, var var du?
    det var skiiiitfint i hamnen, lite mycket vind bara, men tony o jag var där 7.30 och fick lite fin surf innan det blev för mkt vind vid lunch.

  • pjoter

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 16:04

    stellan, läskigt! tur de inte var värre iaf!

    Lina, de var dit man skulle åkt alltså, i habo va vädret helt kass.

  • skotten

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 16:17

    yeah the wind in Skanör claimed one footstrap bolt and ripped the kite from my harness : (

    about time there was some wind though…

  • mjersen

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 16:21
    pjoter wrote:
    stellan, läskigt! tur de inte var värre iaf!

    Lina, de var dit man skulle åkt alltså, i habo va vädret helt kass.
    vi skulle ha stannat i skanör, det va ju grymt bättre än i habo..

  • tomw

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 17:25

    Det var kanon hela dagen i Skanör! Helt slut efter 3,5tim på vattnet. Kramp i benen, armen och magen.

    Bra vågor med inte någon shape.

    Inte ett dropp regn från 12-17

    Ute på min Waroo 7a med fullt tryck! Ni måste se detta at tro det. Fråga Lina o Skotty….dem bevittnade det. Fattar inte det själv.

    Lina….synd du åkte upp till habo, vill att du prova Waroo 7a, perfekt kite till dig. Some other time.

    Coolt var att Hugo gjorde en uppvind från hamnens norra sida och sedan tillbaka. Han var på en Rippeher 14….jag på 7an…samma speed, förmodligen hade han dubbelt höjd i hoppen.

    MVH TW

  • lina

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 18:27

    haha, ja det var lite synd att vi drog, men du verkade ha lite för kul med 7:an så jag tänkte att du nog inte skulle komma in på ett bra tag =0) provar den gärna nästa vecka! (ledig månd-torsd)

  • skotten

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 08:27

    yeah talk about being bummed out in the afternoon… even worse is that after we left habo (because it was raining cats and dogs, and no wind).. apparently the wind came back again!! AAARRRGGGHH!! hahahahahah.

    But I can complain as LIna and I were down the harbour early and had the beach to ourselfs the whole morning… ooh the luxury….

  • lina

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 12:19

    yeh it was nice indeed/ja, det var verkligen trevligt (svenskaträning för invandrare)

  • johanw

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 13:34

    de va nice både nere på näset och i habo sen på kvällen:) hoppas de blir många dagar som igår nu till hösten..

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Blåser det i Habo Ljung ida?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.