Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Blåser det inte lite nu?
-
Blåser det inte lite nu?
Publicerad av annas på 12 augusti, 2006 vid 16:43eller?
Hur länge e de ljust nu?magnush svarade 18 år, 8 månader sedan 14 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
jadå, har du snackat med nån där ifall det blåser? tråkig körning ifall det är dött
-
nej, men observationerna visar på runt 6 ms. fast det e klart det kanske lägger sig. prognoserna ser så där ut.. men e lite trött på att det bara ska blåsa när det e ösregn o åska
-
ser rätt tråkigt ut på vvs mätare nu, jag väntar på måndag istället
-
AnnaS wrote:nej, men observationerna visar på runt 6 ms. fast det e klart det kanske lägger sig. prognoserna ser så där ut.. men e lite trött på att det bara ska blåsa när det e ösregn o åska
Började blåsa runt 13 00 så att det gick o köra med 12 bra. och sen kom det lite extra så det blåste runt 10m/s i ca: en timme. sen la det sig sakta mot kvällen.
hoppas på imorron -
Shes back……. haha… nä då anna bara skojsar… har bara vant sig av att de e ingen som underar om det blåser, nu när du varit iväg!
-
hehe, japp nu e ja tillbaka 🙂 kom hem i tisdags och sen dess har det ju bara regnat och åskat eller varit vindstilla… trött på sverige redan i portugal kan man i allafall vågsurfa när det inte blåser.
Men Hugge South coast låter bra, jag följer gärna med! 🙂
-
AKA_KALLE wrote:ser rätt tråkigt ut på vvs mätare nu, jag väntar på måndag istället
Kan inte du slå en signal imorrn kalle…åker gärna med om du ska ut…har ingen bil nu….070 4406561
-
Cöffs wrote:AKA_KALLE wrote:ser rätt tråkigt ut på vvs mätare nu, jag väntar på måndag istället
Kan inte du slå en signal imorrn kalle…åker gärna med om du ska ut…har ingen bil nu….070 4406561
jag e på med kalle ringer när skolan slutar så drar vi ut..
-
skolavadå? ska snacka med tony och martin imårrn morgon så ser vi hur vi gör, slår en pling när jag vet. när kommer du från skolan johan?
-
call anytime, I am awake and good to go!!! (even though its raining like hell)
Logga in för att svara.