Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blåser det ngt i Klagshamn?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 09:40

    Jag ska dit nu. Om d inte blåser under de här förhållandena så är k-hamnsbrisen bara en myt…

  • kungdenknege

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 09:49

    Ingen som kan checka läget och slänga ett mess till surfnet? =)

  • naish

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 10:04

    Kan inte någon ringa dit och kolla läget?Tyvärr så har jag inte nummret confused.gif

  • kungdenknege

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 10:07

    Inte jag heller, dessutom är dom tjuriga på mig därnere. Naish, hur kommer du dit?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 10:08

    klagshamsbrisen fungerar ibland – särskilt när vinden kommer från ostliga riktningar – men ha ingen övertro till att det ska blåsa där. En chansning är det ju alltid värt men som sagt det verkar råda en viss övertro här inne på steffo.

    Men det är klart att man vill ut och man får chansen – särskilt i detta vädret – om någon drar dit så skriv gärna i kväll eller i morgon så får vi bevis på om brisen fungerat eller ej

  • naish

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 10:10

    Jag VET IFAN HUR JA SKA KOMMA DIT???mina päron arbetar så ja kanske åker med en kille som heter magnus,sj?

  • kungdenknege

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 10:13

    Mina päron är i Sthlm.. Kunde åka med Ola men han drar inte förrän vid 5 =( Får fan gå dit eller nåt..

  • kungdenknege

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 10:16

    Blåser upp mer och mer här i Djupadal nu, typ 1 mil från Klagshamn. Kollar man på träden ser det ut att blåsa 12-13 i byarna, det plus brisen sååå..

  • watertouch

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 10:22

    Va?! Allvar?

  • kungdenknege

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 10:24

    Jepp, lätt 12 i byarna iaf. Men jag tar inget ansvar om du kör ner här wink.gif

  • watertouch

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 10:32

    Hehe, nä det blir nog inget av med det.

  • lars_k

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 10:47

    5 sek på Drogden nu enl DMI….men det kommer kanske, riktningen är väl rätt… 😛

  • kungdenknege

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 10:49

    Mjo.. Dessutom, är inte Drogden för långt ut för att märka brisen?

  • lars_k

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 11:31

    Jo, den är väl några km ut. Men Arnie brukar snacka om Drogdenmätaren i samband med Klagis…

  • kungdenknege

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 11:35

    Käft, den är alldeles för långt ut och därför visar den helt fel. I själva verket blåser det 14-15m/s vid stranden, sådetså wink.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blåser det ngt i Klagshamn?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.