Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing blåser det runt gbg idag

  • tote

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 07:54

    Hihi, Skulle en väderleksrapport någonsin ljuga? 😀
    Ser faktiskt ut att dra in lite vind, framförallt framåt em. Jag är aldrig sen!
    / Tompa

  • tote

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 07:55

    Verkar bättre ju längre söderut man åker så Rågelund får det väl iaf bli…

  • baner

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 08:42

    verkar det inte bli bättre norrut ? Stora höga ?

  • snygging

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 08:45
    Tote wrote:
    Verkar bättre ju längre söderut man åker så Rågelund får det väl iaf bli…
    tjena tjena jag tror att jag och en vindsurfare kollar upp getskär (norr om gbg)om ca 1,5h då det enligt dmi ser ut att vara mer brunt där men jag vet inte jag kan ha fel. 🙂
  • tote

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 08:54

    Hmm, ni kanske har rätt. Kollade längre fram mot kvällen. Någon som vill dela bil? Banér?

  • snygging

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 09:09
    Tote wrote:
    Hmm, ni kanske har rätt. Kollade längre fram mot kvällen. Någon som vill dela bil? Banér?
    blir lite tight i min bil då vindsurfare tar lite plats :), ring annars för vägbeskrivning 🙂 0738318428
  • baner

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 09:13

    Tote, inte omöjligt får avvakta lite vind, återkommer om en timme eller så. det tar inte lång tid till stora höga.

  • tote

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 09:17
    snygging wrote:
    Tote wrote:
    Hmm, ni kanske har rätt. Kollade längre fram mot kvällen. Någon som vill dela bil? Banér?
    blir lite tight i min bil då vindsurfare tar lite plats :), ring annars för vägbeskrivning 🙂 0738318428

    Hahaha, jo dom gör ju det… =)
    Det är det stället på Orust du menar eller? Ringer ev och kollar av sen.
    Tack / Tompa

  • tote

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 09:18
    Banér wrote:
    Tote, inte omöjligt får avvakta lite vind, återkommer om en timme eller så. det tar inte lång tid till stora höga.

    Ok, vi kollar på det. Du kan väl ringa mig. 0704-223452
    Ha det gott / Tompa

  • baner

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 09:23

    Vinden på måseskär fyren får nog gå upp mot 10 m/s om det skall vara någon ide.

  • svinet

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 10:01
    snygging wrote:
    Tote wrote:
    Hmm, ni kanske har rätt. Kollade längre fram mot kvällen. Någon som vill dela bil? Banér?
    blir lite tight i min bil då vindsurfare tar lite plats :), ring annars för vägbeskrivning 🙂 0738318428

    Ey kingkong jag kan köra ikväll!! När drar du? Shit vad jag mådde kasst igår… Hur tog ni det? Alpensnapps är sjukt farligt

  • stebe

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 10:54

    ALPENSCHNAPPS!!!! Jag är på uppåt, vid fyra… om det blåser

  • tote

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 11:10

    Hahaha, fan va alla har druckit alpenschnapps… Förstår om ni inte kan dra förens i kväll!
    Är det snygging som även går under namnet Kingkong? Jag var då inte med igår vad jag minns iaf…=)
    Drar åt något håll ganska snart nu. Får rapport norrifrån, är det inte bra där drar jag på testdag i Apel tror jag. Man kan ju alltid snacka lite skit om det inte blåser…

  • baner

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 11:11

    Tote: meddela gärna hur det var norrut.

  • tote

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 11:43
    Banér wrote:
    Tote: meddela gärna hur det var norrut.

    Fan, får inte tag i honom (Pierre) men eftersom han inte svarar så måsta han vara på vattnet!? Jag drar nog till Getskär och kollar läget nu!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing blåser det runt gbg idag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.