• magwe

Medlem
    14 juni, 2006 vid 11:39

lätt om 12:an blir åkbar, men det är nog tveksamt..

• johannesd

Medlem
    14 juni, 2006 vid 11:46

Tjo!
    jag kör inte än.. men johan har frälst mig så om ni kör så skriv det här först så kan jag iaf komma ner å kolla lita!

hablo!

• sidpiraya

Medlem
    14 juni, 2006 vid 12:04
    magwe wrote:
    lätt om 12:an blir åkbar, men det är nog tveksamt..
    Köp min 17 🙂
  • gh0st

Medlem
    14 juni, 2006 vid 12:17

Tjena Johannes, kul att se dig här på Steffo! Får ta o grilla lite snart igen!

• johannesd

Medlem
    14 juni, 2006 vid 12:31

Haha… Mjoo ska nog lära mig åka först, ta kursen.. Väntar på Nickes train kite å goda vindar så ska jag lära mig av nån.
    Sitter å kollar filmer nu. Jag e sjuukt sugen!

Läget Nicke!? Sitter du på jobb å jobbar hårt nu igen? =P

17 låter jävligt stort.. Ska man börja med stor eller liten??

• gh0st

Medlem
    14 juni, 2006 vid 12:41

Hehehe, jodå jag sitter fortfarande på jobbet och sliter ; )
    Ja 17 är stort, det är säkert nice för dagar med lite vind.
    Själv har jag i stort sätt bara kört med 14 hittills och längtat tills dom få dagar jag kunnat kunnat köra med 10:an.

• johannesd

Medlem
    14 juni, 2006 vid 12:46

Så man ska börja med en 14 typ?? Tyckte Johan sa att en 11 12 skulle kunna funka med… Det blir ju att jag köper en i början så en som kan användas i många lägen vore bäst.. =P

• skotten

Medlem
    14 juni, 2006 vid 13:15

sup Johannes. Get your ass down the beach!!! try before you buy… then you cant go wrong!

• johannesd

Medlem
    14 juni, 2006 vid 13:22

Yeah! I just gotta know when and If you are going to kite today. Ill come down and watch for sure!
    Are you going down today??

• sidpiraya

Medlem
    14 juni, 2006 vid 15:01

18,30 tiden är delar av Team R på plats med folköl och grill som backup om vinden sviker

• johannesd

Medlem
    14 juni, 2006 vid 15:04

Var? på Ribban eller?

• fredde

Medlem
    14 juni, 2006 vid 15:15
    sidpiraya wrote:
    18,30 tiden är delar av Team R på plats med folköl och grill som backup om vinden sviker

Tar du grill eller ska vi ta min den e smidig….

Ja om det nu kommer några jevla parasiter som ska grilla får ni fan ta med eget kyd!

• johanw

Medlem
    14 juni, 2006 vid 19:26

Johannes e du här.. =) japp får bli lite grill nu snart igen ska nog fixa något allt..

• skotten

Medlem
    14 juni, 2006 vid 19:31

crap, no wind, rain no surf 🙁

• fredde

Medlem
    14 juni, 2006 vid 19:35

Fiii fan vad gött… Kvalitetssurf som avslutades med bärs och grill… Bättre kan det inte bli! Eller vad säger du ”sid”?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA