Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport blåst i södra danmark runt 3 november?

• blåst i södra danmark runt 3 november?

Publicerad av nilseric på 8 oktober, 2007 vid 19:50

tjena jag kolla på en liten surftrip under mitt höstlov ifrån skolan under v 44. skulle bara kolla om någon visste om de är bra vindstatistik under november i danmark..
    hare gött
    Eric

nilseric svarade 18 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • lars_k

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 18:58

Hösten är blåsigast, precis som här hemma. Exempelvis Blåvand i södra DK får mkt vind i November:
    http://www.windfinder.com/windstats/windstatistic_blavand.htm

• mikhogl

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 19:18

I Blåvand och Hvide sande blåser det nästan alltid på hösten, är inte så långt till östkusten heller. Kolla statistiken på Windguru.

• basse

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 07:55

@nilseric 420710 wrote:

tjena jag kolla på en liten surftrip under mitt höstlov ifrån skolan under v 44. skulle bara kolla om någon visste om de är bra vindstatistik under november i danmark..
    hare gött
    Eric

Vi har bokat en stuga i Klitmöller mellan den 28:e och 4:e. Finns plats kvar i den om du är sugen. Hör av dig till mig på freebasse(a)gmail.com i så fall.

Basse

• nilseric

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 19:28

hallå igen.. tackar för alla svar.. men jag undrar även nu om temperaturen vad ligger den runt? de är väl mildare väder där än i sverige vid den tiden??

hare gött

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA