Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Blev det några bilder från dagens surfare?
-
Blev det några bilder från dagens surfare?
Publicerad av hstrom på 27 december, 2003 vid 10:46Va det nåt gött drag eller? Lägg gärna in lite bilder för dom som måste sitta på det förbannade jävla jobbet en blåsig lördag…
/Jonas
krille svarade 21 år, 4 månader sedan 9 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Vi körde här på östkusten vid Kapellskär. Det var trögt i början men sen kom vinden igång rejält. Boman speedar.
-
Fan va grymt Boman! Är det RRD:n och M8 6,2 du kör
Mvh Janne
-
jajomen det är det, ett kit med potens till fart…
tyvärr så tog under armarna slut! orkade inte på slutet då vinden ökade duktigt.
hur är det med din arm då?
-
Nä nu djä… blir man sugen! Boman är ute och kör RRD268 och fullblodsracertokåkafortköraskitenurallt kittet…..
Kommer snart upp med min 268 och 6.6 samt 5.9…då djä… Boman ska inte ens GPS:en räcka till eller hur? -
tjena
Här kommer en bild på mig från skåne i en vik som heter Lagunen.Det var ca 6 grader varmt i luften och ca 4 grader varmt i vattnet. -
-
ggggrrrryyyymmmmmmmmm det kan du och jag ha som mål att sätta innan somaren är slut lr?
-
Det kan du ge dig på GetWet! det är stark beroende framkallande det där med fullblodsracertokåkafortgör nersigibrallan… prylarna…. värre än en flaska rött!
ps.
det var en RRD276 så lämna 268:an hemma när du kommer, annars blir jag nervös, vill inte bli omåkt… -
Vi var 2 st som körde på Dalarö, riktigt pangdrag var det.
Bilder kommer snart.Johan
Logga in för att svara.