Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blocket Superstars

  • mes

    Medlem
    21 april, 2011 vid 12:00
  • fraddanr

    Medlem
    21 april, 2011 vid 14:31

    jäklar, det var inte lite i överkant med 7000:- för EN av “utrustningarna”. gillar dock kommentaren “priset kan diskuteras”

  • hellgren

    Medlem
    21 april, 2011 vid 15:09

    Den här tar väl ändå priset? Tror aldrig jag sett värre..

  • areman

    Medlem
    21 april, 2011 vid 21:11

    Asså shiit! Lite vindsurfingens motsvarighet till Stig Helmers utrustning i Snowroller. Fast den kostade 200 kr i Gula tidningen och levererades med en reservskidspets i aluminium på köpet…

  • tsss

    Medlem
    22 april, 2011 vid 11:55
    hellgren;653159 wrote:
    Den här tar väl ändå priset? Tror aldrig jag sett värre..

    Här är bilder på kleppergrejorna resp Bic-paketet

  • tsss

    Medlem
    23 april, 2011 vid 21:36

    det dräller av Blocket annonser m W-surfgrejs, här är en Windglider årsmodell med 1981 med Kappseglingssegel!!! Något för kommande museum!!

    Pris: 2 000:- Båttyp: Övrigt Värnamo: Visa var

    Nu ska jag sälja min vindsurfingbräda.
    Den är i kanonskick, endast klistermärkena som är sönder, annars är allting i kanonskick.

    Det är en Windglider, 1981:a.
    Alla tillbehör medföljer, och även hängselen (isocampe) och fästen till takräcket.
    Så den är lätt att forsla med.

    Det sitter kappseglingssegel på den.

    Sparsamt använd!

    Pris: 2000 kr eller bud.

    Ring vid intresse!

    070-310 5999
    0370-14054

    Mvh Anders Alin

  • gnutten

    Medlem
    24 april, 2011 vid 09:09
    hellgren;653159 wrote:
    Den här tar väl ändå priset? Tror aldrig jag sett värre..

    Gillade kommentaren på det andra kittet, det står att seglet är äldre. Betyder det att säljare tycker att kit1 är nyare???

  • hellgren

    Medlem
    24 april, 2011 vid 10:38

    Han vill ju ha 7000:- för det. Så enligt honom är det nog det senaste.

    Sent from my HTC Desire using Tapatalk

  • davo

    Medlem
    24 april, 2011 vid 21:11

    Helt stört. Blir ju fan förbannad.

  • hellgren

    Medlem
    24 april, 2011 vid 23:29
    Davo;653391 wrote:
    Helt stört. Blir ju fan förbannad.

    Word..

    Sent from my HTC Desire using Tapatalk

  • mr-jibe

    Medlem
    25 april, 2011 vid 10:31

    Fasiken vilken läcker våtdräkt! Påminner strarkt om farsans gamla han sparat från hans gamla bräda han köpte 86 o sålde förra sommarn 😀 det va e fanatic mad rabbit (?) med ett rosa o blått fanatic segel 6.0m2…

  • mikael_p

    Medlem
    26 april, 2011 vid 19:04
    tsss;653319 wrote:
    Det är en Windglider, 1981:a.
    Alla tillbehör medföljer, och även hängselen (isocampe) och fästen till takräcket.
    Så den är lätt att forsla med.

    Mvh Anders Alin

    ???? Fästen att fästa vadå? Brädan i takräcket eller takräcket i bilen? Finns sådana fästen så man slipper spännband och skit som fladdrar i fartvinden?:confused2:

  • mr-jibe

    Medlem
    26 april, 2011 vid 19:35
    Mikael_P;653587 wrote:
    ???? Fästen att fästa vadå? Brädan i takräcket eller takräcket i bilen? Finns sådana fästen så man slipper spännband och skit som fladdrar i fartvinden?:confused2:

    Jag förstod inte heller riktigt vad det handlade om men jag tror jag har något som jag tror kan va samma grej, en sak du sätter på takräcket, med en tjock o mjuk “gummilist” som brädan läggs över, sedan från sidorna av gummibiten finns en rejäl spännrem… Bilden i länken är inte stor men om man kollarnoga är det nog en s¨n han menad 😀

    http://classifieds.lycos.co.uk/sale-sport-water-wind/pair-of-thule-car-roof-winches-with-load-straps-2516601816

  • grants

    Medlem
    4 maj, 2011 vid 19:57

    Tänkte ev. köpa denna bräda på blocket. Fanatic Mega Cat. Endast 12.500kr.
    Som ny!

  • tsss

    Medlem
    5 maj, 2011 vid 21:08
    Grants;654344 wrote:
    Tänkte ev. köpa denna bräda på blocket. Fanatic Mega Cat. Endast 12.500kr.
    Som ny!

    Brädan är från nittiotalet någon gång, ser ut att vara sista modellen av Maga Cat. annonstexten är något kryptisk, och viktsiffran känns fel…
    Men bortåt 2 lakan kan jag nog tycka att den är värd. (Eller köp min Fanatic Ultra Cat för tusenlappen!)

    Mega Cat-“Carbon”=8,5 kg vikt+7,5 ProArt racing segel/boom.Familjepaket som pasar storlek M,L,XL som vi är.Finns alt som behövs att segla med mm.Kostat över 30.000sek. Perfekt skick-m.nya ingår.” Katten är stabil och har m.bra kurs-är m.bra att rida på små sjöar,där vinden är inte tillräckligt för de små lodet”.

Sida 28 av 48

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blocket Superstars

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.