Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blocket Superstars

  • svensson61

    Medlem
    1 maj, 2013 vid 14:51

    Dom är ju så långa att de inte ens får plats på ett foto.
    Dom kanske tänkte att vikt och längd på nuvarande brädor extrapolerat till den här plankan blir nog 4800 🙂

    Tur att det finns något som heter utveckling

  • sailortrash

    Medlem
    2 maj, 2013 vid 07:36

    med tanke på vad nya brädor kostar kanske ngn desperat student nappar…
    man får ju erkänna att den är ruggigt snygg…

  • tsss

    Medlem
    16 maj, 2013 vid 22:05

    Nu är det någon i Sthms området som försöker sälja sista modellen av Fanatics Ultra Cat. Hon vill ha 6 tusen för bräda samt massor av 20 år gamla segel, glasmast och al-mast. Brädan kan vara kul med modern rigg inklusive förstås kolmast. Brädan är nog också runt 20 år gammal men en klassiker. Pruta till 1500:- så har du en kul bräda

  • puklars

    Medlem
    19 maj, 2013 vid 20:03

    @Robin 709767 wrote:

    Jag har en som ligger i ett förråd i Stockholms skärgård. Din för en femhundring om du hämtar den:-)

    Det där låter ju riktigt trevligt! Stockholms skärgård är ju en liten bit från Götet, men jag försöker hojta till om jag har vägarna förbi.

  • tsss

    Medlem
    20 maj, 2013 vid 17:42

    Den mystiska säljaren är på gång igen! Med jämna mellanrum dyker det upp annonser, oftast från Malmö lr Hälsingborg, där någon försöker sälja gamla grejor till ohemula priser. Ålder på prylarna anges aldrig, och oftast används konstiga engelska namn som “fin” och “trapez” för fena o hängsele.
    Denna annons saknar tel nummer men man kan tydligen maila till “Anders” som vill ha över 4 papp för mer än 20 år gamla grejor.

    Annonstext:
    4 400:-
    Vindsurfing komplett: board, finor, inklusive 3 st rigg: segel (3.8m2, 4.5m2, 5.2m2) bom och mast …..alt i perfekt skick!
    NB: 8 st extra fotos kan skickes pr mail.
    Malmö, Centralt Norr

  • surfen

    Medlem
    21 maj, 2013 vid 05:43

    Aaaaa, en gammal arabtoffla! Dom där gick riktigt fint i vågorna bara det var tryck i vinden. Men den uppstickande nosen var för djävlig rent ut sagt på att paja seglen, men fyra papp näää, det var att ta i:tongue:

  • jibe

    Medlem
    21 maj, 2013 vid 08:27

    Ja, nog verkar det röra sig om en riktig “floater” alltid! 😀

  • tsss

    Medlem
    17 juni, 2013 vid 21:58

    Klenod bortskänkes!!

    Ibland dyker det upp grejer på Blocket som har rätt pris, eller t o m är billiga.
    Här är något för nostalgiker i Skåne. En gammal F2 Bullit som någon i Staffanstorp skänker bort

  • douglas-l

    Medlem
    22 juni, 2013 vid 19:01
  • carlito74

    Medlem
    29 juni, 2013 vid 19:29

    Snygg finish på den här gamla Bic’en som går på auktion i Falun imorgon

    http://www.auction2000.se/auk/w.Object?inC=BJO&inA=20130517_1618&inO=190

  • puklars

    Medlem
    3 juli, 2013 vid 05:07

    http://www.blocket.se/vi/47991695.htm

    Mmm, Dufour och Vinta…

  • Aquario

    Medlem
    3 juli, 2013 vid 07:00

    Den här annonsen är anmäld som bedrägeriförsök på Blocket.

  • tsss

    Medlem
    3 juli, 2013 vid 15:58

    hej

    Såg också annonsen med Tiga-brädan. Priset 1900 gäller en annan bräda, någon pråm. Tigan skulle killen ha 3700 för. Jag blev också arg o funderade på att maila killen för en diskussion ang priset. Brädan är möjligen värd en hundring men troligen inget alls.
    Visste inte att man kan anmäla bedrägerier – alltid lär man sig något.

  • booman

    Medlem
    3 juli, 2013 vid 20:23

    Helt galet… 😛 Men mailat för diskussion… 🙂

    Fick väl ett inte allför positivt svar, när jag nämnde det ungefärliga “rätta” värdet på grejerna… Men jag hade visst helt fel… :tongue: Tigan var såld, Får hoppas att den inte gick till nån stackare som trodde på en bra affär…

    Bra “Aquario” att du anmält…!

  • pedersen

    Medlem
    8 juli, 2013 vid 07:13

    Halva priset nu!!!!!
    http://www.blocket.se/stockholm/Vindsurf_komplett_paket_46479655.htm?ca=20&w=3
    Jag har en Vivace liggandes om någon är intresserad för typ en tusendel av detta pris 😉

Sida 36 av 48

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blocket Superstars

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.