Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blogg uppdaterad, David Kruse S-57

• tdk

Medlem
    21 juli, 2008 vid 08:48

Det va fan på tiden benny! Lite upprörd över att du sysslat med rakt fram segling dock.. 🙂

• jester

Medlem
    21 juli, 2008 vid 09:37

Han såg ut att ha riktigt kul tills fot-incidenten hände…

• tdk

Medlem
    22 juli, 2008 vid 07:09

@Jester 484169 wrote:

Han såg ut att ha riktigt kul tills fot-incidenten hände…

hehe, kan tänka mig det. Och vet du vad som är lite kusligt, att i natt drömde jag att jag va ute och brände med min gamla F2 sputnik, och mitt segel med en massa cambers.. huuu. 😉

• jester

Medlem
    22 juli, 2008 vid 09:44

Du ser. Det rycker i speed-tarmen även hos dig!

Är ju lite lättare att köra dagens slalom/speed-prylar jämfört med F2 Sputnik, om man säger så…

• manno

Medlem
    22 juli, 2008 vid 13:25

@S57 484102 wrote:

Uppdatering av mitt så kallade liv och dom senaste bilderna för den som e intresserad =)

Ha det gött!

/David Kruse S-57

bloggen hittar ni här: http://davidkruse.blogspot.com

Varför bara uppdatering? jag skulle behöva en uppgradering av mitt liv!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA