Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Blomvall vs. Hadlow

  • gonzo

    Medlem
    3 juli, 2008 vid 20:28

    grymt
    grattis som fan

  • sourra

    Medlem
    3 juli, 2008 vid 20:31

    Sheit vad fett! Så det är TK mot Langeree i singlesfinalen? För första gången på länge håller jag inte på Langeree.

  • melker

    Medlem
    3 juli, 2008 vid 22:06

    Det har jag sagt i åratal. Kniven är världens fetaste kitare och så är det med det.

    Spöa nu skiten ur snorungarna!!

  • johanw

    Medlem
    3 juli, 2008 vid 22:10

    gött mos!! bra jobbat kniven!!

  • skotten

    Medlem
    3 juli, 2008 vid 22:14

    shit this could be bad for skottens asshair…

  • sourra

    Medlem
    3 juli, 2008 vid 22:17

    Haha, yeah it doesn’t look good for you Tony. However, there’s still a little chance that the hair will live to tell. But it’s just a matter of time. If it’s not this time, it is the next.

  • skotten

    Medlem
    3 juli, 2008 vid 22:19

    godddammyou bloomvall lol… he was determined to win that bet huh!

  • patrikol

    Medlem
    4 juli, 2008 vid 00:39

    Gött Micke! Vi hejar på dig så mycket vi kan!

  • danneee

    Medlem
    4 juli, 2008 vid 05:08

    Grattis som faen mannen! Pallplats, gött köttat!

  • kvabbso

    Medlem
    4 juli, 2008 vid 06:50

    Väl slipat, kniven ööööh!

  • gh0st

    Medlem
    4 juli, 2008 vid 08:23

    Gott!!

  • sourra

    Medlem
    4 juli, 2008 vid 17:59

    Hihi, nu vet jag varför jag älskar när Langeree vinner eller rättare sagt – när Hadlow förlorar. Gnäll, gnäll, gnäll hihihihi

    Gnäll-Hadlow wrote:
    “I had a really good day, the conditions were very nice and I thought I was riding very well. In the third round I came up against Mike Blomvall and I was pretty confident that I won it actually that I came out of the water real happy. But it was a 3-2 decision the other way which I was pretty annoyed about. Maybe the heats are close but they say a lot of people are having more altitude and travelling further, but to me I’m just trying to keep my kite in the same place when I take off with my tricks. You don’t go as far or as high but using your body more for technical ability. I’ve done like 5 switch and lots of different things but the judges are thinking a different way and that’s what helped Mike to win the heat I guess. I’m really disappointed today with how it turned out but I know what I have to do for the double eliminations so I’m just going to have to ride to the strict criteria.”
  • patrikol

    Medlem
    4 juli, 2008 vid 18:47

    @sourra 480182 wrote:

    Hihi, nu vet jag varför jag älskar när Langeree vinner eller rättare sagt – när Hadlow förlorar. Gnäll, gnäll, gnäll hihihihi

    Coolt Mike!

  • skanepaul

    Medlem
    4 juli, 2008 vid 20:16

    @sourra 480182 wrote:

    Hihi, nu vet jag varför jag älskar när Langeree vinner eller rättare sagt – när Hadlow förlorar. Gnäll, gnäll, gnäll hihihihi

    Men han måste bara ha det jävligt tufft just nu, ser kanske inte bra ut för sporten om han blir världsmästare 5 år i rad.

    Känns så varjefall…

  • sourra

    Medlem
    4 juli, 2008 vid 20:20

    Nej det skulle nog bli lite löjligt men jag tror inte han blir motarbetad för det. Tycker det är fullt naturligt att även om Hadlow har en sjukt slipad teknik så ska ha kunna bli slagen av en starkare åkare med inte fullt lika putsad teknik. Föredrar själv att kolla på poweråkning framför piruettåkning.

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Blomvall vs. Hadlow

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.