• Publicerad av putte på 4 december, 2004 vid 18:29

Någon som har koll på billiga men schösta bags för flygresor?
    Enda kruxet är att jag behöver en bag som är 165+ eftersom min lättbräda inte går ner i nån mindre frown.gif

Suktar både på beggade och nya

zilversurfaren svarade 21 år sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • nilsson

Medlem
    4 december, 2004 vid 18:34

Mau Magic//On top vindsurfing

• rambo_johnson

Medlem
    4 december, 2004 vid 18:39

Svar till:

Någon som har koll på billiga men schösta bags för flygresor?
    Enda kruxet är att jag behöver en bag som är 165+ eftersom min lättbräda inte går ner i nån mindre frown.gif

Suktar både på beggade och nya

[/ QUOTE ]

du glöm allt över 130, flygbolagen är galna nu, tom sas klagade, dom går på knäna. åkte på 3000kr i övervikt pga av en 170 cm boarddbag ner till afrika förra året med KLM.

• luuddee

Medlem
    4 december, 2004 vid 19:29

vafaen ska du me en sån fet bräda till.. inte ball o åka när det blåser så lite ändå

• putte

Medlem
    4 december, 2004 vid 22:41

nä, men vafan gör man inte? har ni nått tips annars? kvittar om jag får pröja extra, skiten kostar ju multum i alla fall…

nån som har en lågbudjet varriant annars?

• pjoter

Medlem
    5 december, 2004 vid 01:20

du kan väl lika gärna köpa en beg bräda på plats om de kostar 3000 å flyga med den.

• casper

Medlem
    5 december, 2004 vid 10:36

Har en som du kan få köpa för 200kr. Den är 175cm och jag har flygit med den två gånger utan att betala extra.

• putte

Medlem
    5 december, 2004 vid 11:29

sweet. är den i hårdare material eller mjuk som sovsäck?

• zilversurfaren

Medlem
    5 december, 2004 vid 21:08

Har spanat in en ProLimit bag på surfshoppen i Halmstad. 1-2 brädor, 2-3 kites, schysst vadderad. Har för mig den kostade runt 700spänn. Sån skall jag ha.
    http://www.surfshopen.se

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA