Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing BoardseekerBabe…

• BoardseekerBabe…

Publicerad av adde på 22 december, 2005 vid 15:21

Ni som läser boardseekermag har kanske (säkert) sett sektionen boardseekerbabe. Kolla senaste numret dec/jan…

Länk

/adde

adde svarade 19 år, 12 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • ola_p

Medlem
    22 december, 2005 vid 15:34

Nu har du väl ändå läst konfen för slarvigt… 😉

• adde

Medlem
    22 december, 2005 vid 15:43
    Ola_P wrote:
    Nu har du väl ändå läst konfen för slarvigt… 😉

Jag har faktiskt bara ögnat igenom de senaste 10 veckornas inlägg. Sorry om jag missade det.

/adde

• bonasurf

Medlem
    22 december, 2005 vid 17:15

1 minuspoäng för adde. Bad bad bad konfanvändare!!!! 🙂

• ola-h

Medlem
    22 december, 2005 vid 18:46
    adde wrote:
    Jag har faktiskt bara ögnat igenom de senaste 10 veckornas inlägg. Sorry om jag missade det.

/adde

Jag hoppas verkligen inte att du satt så kallad actual realitysurfing framför konfens virtual normality?

• adde

Medlem
    22 december, 2005 vid 20:22
    Ola H. wrote:
    Jag hoppas verkligen inte att du satt så kallad actual realitysurfing framför konfens virtual normality?

Menar du Virtual Insanity?

/adde

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA