Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Boardshorts – För eller emot

  • martent

    Medlem
    22 juni, 2010 vid 13:19

    Det är fan så mycket snyggare med boardshorts utanför våtdräkten! Fast det är ganska klumpigt så jag brukar skippa det nuförtiden!

  • jakobb

    Medlem
    22 juni, 2010 vid 18:19
    Quote:
    Det blir fortfarande fjolligt, inte coolt. Och om det handlar om slitage kan man väl ha ett par slitstarka byxor från Blåkläder utanpå, då skyddar man dessutom knäna som är utsatta för betydligt mer slitage!

    Oj har du slut på annat att gnälla över, hemma på ålderdomshemmet eller?

  • Kjello

    Gäst
    22 juni, 2010 vid 21:07

    Blööö boardshorts ! vad är det ?
    jag vill alllldrig sätta shorts på min bräda, funkar inte,
    eller, måste tänka….shorts var, hajjar inte.
    jo kallingar på ena tippen och suspensoar på den andra……
    Då är det varken för eller emot..ok …….!!…

  • pepa

    Medlem
    23 juni, 2010 vid 01:02

    Kör boardshorts utanpå lång våtdräkt så jag får garva åt er.

  • davids

    Medlem
    23 juni, 2010 vid 08:54

    Att argumentera på internetforum är som att ställa upp i paralympics.. Även om du vinner är du fortfarande efterbliven..

    Vem fan bryr sig?!? Kör med om du vill, kör utan om du vill. Om du blir mobbad av dina peers, so be it, ta det som en man och sluta gråta

  • pepa

    Medlem
    23 juni, 2010 vid 09:16

    Är man efterbliven i paralympics? Det var något helt nytt för mig Davids!

  • windyboy

    Medlem
    23 juni, 2010 vid 09:19

    Det är ju helt solklart att den ända anledningen de flesta använder shorts är för att det ser bättre ut ( i alla fall med ett par mörka). Självklart skall man vara snygg på stranden och därför glädjer det mig att en del kör med jersey eller stor tisha för att få en säckig look på överdelen. Dessutom kan man köra fetare häng om man har ett långt basketlinne etc.

    Tummen upp för de som har fattat att kiting är en imagesport och att det följaktligen inte duger att bara ta på sig en våtdräkt för att hålla värmen.

  • windyboy

    Medlem
    23 juni, 2010 vid 09:32

    Nils sluta sitta och smygläsa på steffo för f-n. Jag vet att du är på min sida men att du inte vågar delge din åsikt för att du är rädd för represalier från de stora grabbarna.

  • sourra

    Medlem
    23 juni, 2010 vid 14:26

    Färglada plagg är en förutsättning för att få trevliga bilder, glöm inte det!

  • lima-ko

    Medlem
    23 juni, 2010 vid 15:39

    Verkligen, färger är snyggt, det är nog inget sammanträffande att Ruben, och Hassy Myt ;), har grön dräkt…

  • pepa

    Medlem
    23 juni, 2010 vid 16:37
    sourra;618426 wrote:
    Färglada plagg är en förutsättning för att få trevliga bilder, glöm inte det!

    Haha ja om man är tysk kanske.

  • sourra

    Medlem
    23 juni, 2010 vid 18:47

    Man får se till att välja färger noggrant bara… Utan färgglada plagg är det ju som att fota en säl som står på arslet.

  • pjoter

    Medlem
    24 juni, 2010 vid 08:30

    hahaha… välja sina färger…… som det ser ut på stranden är det många som har klara problem med att välja. 🙂
    Så mkt hemska färger i ännu värre blandningar som det är på stränderna nu har jag inte sett sen högstadiediscona i början på 90-talet.

  • sourra

    Medlem
    24 juni, 2010 vid 08:49

    Jag sa bara att det går, inte att alla gör det =)

  • pepa

    Medlem
    24 juni, 2010 vid 09:36

    Det är ligger, precis som vanligt, i betraktarens öga. Personligen tycker jag att det sköna med sporten är naturen. Vågor, vind och vad som omger spoten i fråga. Därför tycker jag det är de färgerna som skall vara dominerande i foton och sätter oftast inte på mig så färgiga kläder. Och för att jag trivs bäst i det 🙂

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Boardshorts – För eller emot

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.