Taggad: 

• the_novice

Medlem
    18 juli, 2006 vid 19:28

Ja, jag är intresserad av boende, det har ju gått bra förut.

Finns det förresten ngn hemsida med info och anmälan ännu, eller kommer den upp till helgen efter sista anmälningsdatum enligt traditionen..?

• seeberg

Medlem
    19 juli, 2006 vid 11:09

18/7 Jag har reserverat 2 rum a 4 pers 27/7-30/7 om det är någon som är intresserad. Det finns alltså just nu 4 st extra platser för 285kr/n inkl frukost. Först till kvarn….Tfn till Malengården:0431-369562, 0705-245477 och säg att du tillhör samma sällskap som mig.
    OBS har ringt runt till flertalet hotell/pensionat och det är rätt fullt så tveka inte för länge. OBS.

Olaf Seeberg

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.