Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Bomber och kallt!!

• Bomber och kallt!!

Publicerad av rss på 16 november, 2012 vid 12:20

Nu är det faktiskt så att jag snart ska inleda min sista natt i Costa Rica. Sen bär det tillbaka i till kylan. Vilket jag dock fått känna på redan här i san José. Det är runt 20 grader här och jag hållet på att frysa ihjäl. Jag har stulit alla filtar jag kan hitta och ligger nu väl inpackad.
    Dom senaste dagarna har varit fulla med adjömöten och hejdä middagar. Det tar verkligen emot att lämna det här paradiset! Men varför åker du hem då tänker ni.
    Till er säger jag att ni hade också åkt hem om levde där Twilight Breaking Dawn part 2 inte kommer på BIO.
    Att komma hem nu innebär att jag väljer att frysa 24/7 dom närmaste månader. Med tanke på att jag just nu lider i 20 grader kommer den här julen bli hård mot mig.
    Men vad gör man inte, hur tufft det än är att lämna kommer man aldrig undan att det ska bli väldigt skönt och få komma hem till Sverige, familjen och vänner.
    Två månader har känts som sex, på ett positivt sätt. Det blir nog så när man byter ut sin vardag helt och dessutom inte har göra rutiner i form att arbete osv. Då går tiden långsamt.
    Kanske, eller det är väl till och med en stor chans att jag kommer tillbaka hit i framtiden. För Costa har satt sina spår, det vill jag lova. Jag är obeskrivligt tacksam att ha fått leva här en tid, det har gjort mig till en ny människa!
    Jag tar bara med mig positiva saker hem till Sverige från den här tiden.
    Det ska dock nämnas att Costa Rica, hur underbart det än är, kan vara grymt frustrerande. Frisörer som kommer nästan fyra timmar försent. Folk man bestämt möten med som inte dyker upp. Regn som inte tycks ha något slut. Kackerlackor, myror och helt sjuka trafikregler.
    Alla såna minnen blir i och för sig bara roligare ju mer distans till dom man får.
    Vänner, vi ses i Sverige!
    Blessings, Christoffer!
    20121116-061612.jpg

Mer…

rss svarade 13 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA