Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bör man få Annonsera på Surfzone (pirattråden)

  • johanw

    Medlem
    20 september, 2011 vid 17:41

    bitter för du inte vinner eller?

  • stebe

    Medlem
    20 september, 2011 vid 18:31

    Den frågan är nog bättre ställd till de som äger och driver surfzone.se. Det är lite som att jag skulle fråga allmänheten om jag får dricka öl på din balkong.

  • lance

    Medlem
    20 september, 2011 vid 18:48
    stebe;670510 wrote:
    Den frågan är nog bättre ställd till de som äger och driver surfzone.se. Det är lite som att jag skulle fråga allmänheten om jag får dricka öl på din balkong.

    Där svaret skulle vara självklart för mig del Stebe. Du får dricka öl på min altan any day 🙂

  • stebe

    Medlem
    20 september, 2011 vid 19:37

    När du minst anar det 😉

  • acemattias

    Medlem
    20 september, 2011 vid 21:15
    JohanW;670502 wrote:
    bitter för du inte vinner eller?

    Nja, snarare bitter for att det inte ar nagon poang med att stalla upp med mina typ 8 vanner pa Fajsbok:frown:

  • karl-petter

    Medlem
    21 september, 2011 vid 04:52

    Lite allmänt tvär?

    Just den tävlingen du länka till spelar det nollroll hur många fb vänner du har. Du skall bara gå in på facebook och gilla surfzone sidan. Men annars håller med att det är skit med sådana tävlingar du beskriver.

  • wiken

    Medlem
    21 september, 2011 vid 08:23
    karl-petter;670560 wrote:
    Lite allmänt tvär?

    Just den tävlingen du länka till spelar det nollroll hur många fb vänner du har. Du skall bara gå in på facebook och gilla surfzone sidan. Men annars håller med att det är skit med sådana tävlingar du beskriver.

    Förstår inte vad som är skit med chansen att vinna en bräda via ett musklick.

  • karl-petter

    Medlem
    21 september, 2011 vid 08:27

    Alltså tävlingar där man måste spamma alla sina vänner och engagera dem att gilla saker så jag kan vinna något, mao internetvärldens varianter av kedjebrev och pyramidspel, det är ren skit som jag inte vill ha. Men att bara gå in o klicka gilla för ett företag/tjänst/produkt jag verkligen gillar och nyttjar gör jag utan att tveka.

  • wiken

    Medlem
    21 september, 2011 vid 09:09
    karl-petter;670574 wrote:
    Alltså tävlingar där man måste spamma alla sina vänner och engagera dem att gilla saker så jag kan vinna något, mao internetvärldens varianter av kedjebrev och pyramidspel, det är ren skit som jag inte vill ha. Men att bara gå in o klicka gilla för ett företag/tjänst/produkt jag verkligen gillar och nyttjar gör jag utan att tveka.

    Tur då att tävlingen vi diskuterar bara krävde ett klick. För övrigt gillar jag inte lutfisk och pedofiler.

  • challgren

    Medlem
    25 september, 2011 vid 17:20

    Gött mos! Bara 60 Gilla kvar!

  • skotten

    Medlem
    27 september, 2011 vid 07:36

    hehe.. who thinks the owner of surfzone… surfs?

    wrong.

  • acemattias

    Medlem
    27 september, 2011 vid 19:52

    He don’t surf?
    Must be one of those board-sailors then.
    Guess he is more interested in this, http://www.boardsailor.com/jack/af/ :grin::grin:

  • dabban

    Medlem
    4 oktober, 2011 vid 10:43

    Mathias du behöver inte vara ledsen 🙂 snart så blir det sommar igen och varmt o vind ! håll ut 😀

  • nordstedt

    Medlem
    4 oktober, 2011 vid 10:59
    skotten;671185 wrote:
    hehe.. who thinks the owner of surfzone… surfs?

    wrong.

    Skönt att höra, då representerar han de flesta av användarna här 😉

  • brickan

    Medlem
    9 oktober, 2011 vid 16:31
    acemattias;670364 wrote:
    Ar det nagon annons som suger sa ar det denna,
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=83171&highlight=gilla+surfzone
    Ar sa fn trott pa alla faketavlingar (typ Talbas, dar en skitful brada vann) och att alla ska gillas pa Faseböök:tongue:

    Tyckte du var lite väl kritisk. Men nu när den så kallade lottningen hamnade på Anna B som ligger överst på gilla listan så kan man fundera hur lottningen gick till.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bör man få Annonsera på Surfzone (pirattråden)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.