Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › borttappad kite hjälm i rågelund
-
borttappad kite hjälm i rågelund
Publicerad av snygging på 26 juli, 2004 vid 08:12Hej min kompis har glömt sin hjälm nu i helgen i rågelund om du har hittat den ring 0703209384
Obs prata långsamt han är lite efter (efter en skall skada)!honk svarade 20 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Bara lugn! den är omhändertagen av oss. Den ligger tryggt och säkert. Jag ringer. Är ni i Göteborg?
/Pete -
hej pet har du kvar hjälmen eller ?? nu börjar det blåsa igen, skulle va gött å ha den, finns i gbg // danne
-
O shit, förlåt! Jag glömde helt bort att ringa. Japp den ligger i bilen.
-
Har du hittat min svarta TWINLAB jacka i bilen?
Eler är det någon som lånade den i Stora Höga i lördags? -
Den ligger i Hondan den me tillsammans med Metallifreds huva. Jag kan snart öppna hittegodsavdelning i bakluckan.
Var är Metallifred?? Nån som hört från honom? är han o reser? -
Man tackar!
Har jag tur så kanske mina hemnycklar ligger i din Honda också LOL
Lunch med Honk och mig NU Pronto! -
hej pet det e lungt har inte behövt den ändå.. bor du i gbg eller i närheten ? isåfall skulle jag kunna komma förbi å hämta den när det passar..
-
Ha Ha Boys, I´m back!
Fan va gott att få höra talas om favvoplagget huvan igen!
Håller tyvärr på med omtentor så ingen kite för mig på nån vecka till eller så.
Va i stenungsund o körde i lördags, ni var i getskär då va?Inte långt kvar nu tills huva o vinterdräkt skall på igen. Mmmm va skönt det ska bli.
Jag försöker som vanligt få lite snålskjuts med Johan Å (da gimp) efter omtentorna så vi lär nog synas då. Hoppas ni får kört lite till helgen, ser ju ut att bli lite vind.
Förresten har ryktet om att Johan nu kör Naish nått ända ut till Orust. Är Best inte bäst längre Johan? Jag kikar nog över en sväng imorgon och inspekterar…
Vi hörs! -
det stämmer, Fredrik. Han kör på naishisar nu. Men Johan,…..He´s the Best!!!
-
va?.. och varför kör Johan på Naish nu mer?… har han fått ett fetingpris av falle?.. Spons? Runka sig?
Logga in för att svara.