Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing borttappad kite hjälm i rågelund

• borttappad kite hjälm i rågelund

Publicerad av snygging på 26 juli, 2004 vid 08:12

Hej min kompis har glömt sin hjälm nu i helgen i rågelund om du har hittat den ring 0703209384
    Obs prata långsamt han är lite efter (efter en skall skada)!

honk svarade 20 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • pet

Medlem
    26 juli, 2004 vid 08:51

Bara lugn! den är omhändertagen av oss. Den ligger tryggt och säkert. Jag ringer. Är ni i Göteborg?
    /Pete

• anonym-anvandare

Medlem
    29 juli, 2004 vid 05:21

japp jag e i gbg ring eller skriv // smile.gif smile.gifmvh danne

• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 21:00

hej pet har du kvar hjälmen eller ?? nu börjar det blåsa igen, skulle va gött å ha den, finns i gbg // danne

• pet

Medlem
    16 augusti, 2004 vid 07:05

O shit, förlåt! Jag glömde helt bort att ringa. Japp den ligger i bilen.

• fred

Medlem
    16 augusti, 2004 vid 09:40

Har du hittat min svarta TWINLAB jacka i bilen?
    Eler är det någon som lånade den i Stora Höga i lördags?

• pet

Medlem
    16 augusti, 2004 vid 09:49

Den ligger i Hondan den me tillsammans med Metallifreds huva. Jag kan snart öppna hittegodsavdelning i bakluckan.
    Var är Metallifred?? Nån som hört från honom? är han o reser?

• fred

Medlem
    16 augusti, 2004 vid 09:57

Man tackar! laugh.gif
    Har jag tur så kanske mina hemnycklar ligger i din Honda också LOL
    Lunch med Honk och mig NU Pronto!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2004 vid 14:44

hej pet det e lungt har inte behövt den ändå.. bor du i gbg eller i närheten ? isåfall skulle jag kunna komma förbi å hämta den när det passar..

• metallifredd

Medlem
    16 augusti, 2004 vid 22:00

Ha Ha Boys, I´m back!
    Fan va gott att få höra talas om favvoplagget huvan igen!
    Håller tyvärr på med omtentor så ingen kite för mig på nån vecka till eller så.
    Va i stenungsund o körde i lördags, ni var i getskär då va?

Inte långt kvar nu tills huva o vinterdräkt skall på igen. Mmmm va skönt det ska bli.

Jag försöker som vanligt få lite snålskjuts med Johan Å (da gimp) efter omtentorna så vi lär nog synas då. Hoppas ni får kört lite till helgen, ser ju ut att bli lite vind.

Förresten har ryktet om att Johan nu kör Naish nått ända ut till Orust. Är Best inte bäst längre Johan? Jag kikar nog över en sväng imorgon och inspekterar…
    Vi hörs!

• pet

Medlem
    17 augusti, 2004 vid 06:57

det stämmer, Fredrik. Han kör på naishisar nu. Men Johan,…..He´s the Best!!! wink.gif

• honk

Medlem
    17 augusti, 2004 vid 07:08

va?.. och varför kör Johan på Naish nu mer?… har han fått ett fetingpris av falle?.. Spons? Runka sig?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing borttappad kite hjälm i rågelund

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.