Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › bra freestyle bräda??
-
bra freestyle bräda??
Publicerad av anonym-anvandare på 6 maj, 2001 vid 19:02Jag funderar på att köpa en ny freestyle bräda och vill järna ha eran insiktsfulla mening. Brädorna det står i mellen är:
F2 AIR
Maui-projekt style
eller annat förslag.Tack för alla svar.
anonym-anvandare svarade 24 år sedan 3 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Nu är jag låååååååångt (vi talar väldigt långt) ifrån någon fresstalj-nisse men vet några som är lite bättre som gillar årets Fanatic Skate-brädor. Lär vara klart bättre än förra årets Skator (he, he). Hyfsat pris, oxå. Klämde lite på en häromdagen och blev lite sugen…RRD? Många gillar de som f-n. Förra årets Mistral WaveScore 88 verkar ibland ha sin egen lilla fan-club, årets Score brädor är väl knappast sämre. Starboards nya FreeSex ser ju skojiga ut oxå!
Nåja, säger som jag brukar numera – köp bräda som du tror på och gillar själv, det brukar bli bäst då! Känner du dig som en sann F2-man så är det bara å handla på. Har du råd med en Maui Project så lär du bli nöjd, välj bara en som storleksmässigt passar ditt kunnande, surfspot och segelpalett.
Surfa På!
-
tja! kör själv på en twintip .. riktigt grym tycke ja .. carve 99 ä tokhärli me ha ja hört … men eyy .. ingen av dem du ”väljer” mellan ä väl knappast dålig?
-
Satsa på AHD Maxx 62. Marknadens klart bästa. Min har funkat kanon.
Superman
Logga in för att svara.