Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bra tryck i habo
-
bra tryck i habo
Publicerad av aka_kalle på 17 juli, 2006 vid 16:31bra tryck i henkes 13″ boomerang idag på em. lyckades få rätt bra höjd på den men satte inget riktigt fett trick, henke satte dock den i handen ett par gånger, snukgubben har nog goa sekvensbilder att lägga upp på det.
mjersen svarade 19 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Hehehe, så det var en sån dag idag? =) When the wind gets going the boomerang starts flowing.. heh.:wink:
-
jag e där tidigt läger ett bud på 0800 e de någon som nappar eller bjuder under.. kalle vinden kom.. inte=P
-
imorn vågor norrut.. kanske Habo på eftermiddagen.. har laddat både film o vanlig kamera
-
kommer så fort bilen är tillbaka på fm! martin ledig imårrn? johan tror nog du hade ringt och hånat mig om det varit så 🙂
-
pewe wrote:imorn vågor norrut.. kanske Habo på eftermiddagen.. har laddat både film o vanlig kamera
fan va gött ni kommer få de i morogn pewe.. hoppas ni får riktigt stora o fina vågor.. de e ju skit att man ska jobba
-
AKA_KALLE wrote:kommer så fort bilen är tillbaka på fm! martin ledig imårrn? johan tror nog du hade ringt och hånat mig om det varit så 🙂
jippp jag e ledig hela dagen,
Logga in för att svara.