Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bra tryck på g i danmark.

• mjersen

Medlem
    8 november, 2006 vid 15:02

vafan, börjar bli less på all denna pung vind, man kanske ändå ska skaffa sig en liten kite..

• jezaja

Medlem
    8 november, 2006 vid 16:21
    mjersen wrote:
    vafan, börjar bli less på all denna pung vind, man kanske ändå ska skaffa sig en liten kite..

Jag har en liten 8m EH Freestyle perfekt för just dessa vindarna i köp&sälj 🙂

• fifi

Medlem
    8 november, 2006 vid 16:29

och jag har en 6 kvm kite only for you my friend:)

• ziik

Medlem
    8 november, 2006 vid 16:51

vadå pungvind!? ”the more the merrier”

måste nog säga att jag tycker den gammla klyschan gäller! 😉
    klart det finns gränser.. men de är inte nådda än bara varit överriggad på sexan en gång i år..

//joel

• pjoter

Medlem
    8 november, 2006 vid 17:48

mm, de e nästan så man borde köpa en kite till. fast att ha två kites är lite fegt.

Hade vart kul med en 6a eller 8a men e ju ofta grymt byigt då tyvärr. Bättre med ett lättvindsmonster då så man kan rocka alla dom dagarna de precis blåser för lite för 10an.

• mjersen

Medlem
    8 november, 2006 vid 18:16

om det ska bli en lite kite, så satsar jag på en gammal sleten för lite pengar. ändå inte så ofta man får användning för den..

• kentbengt

Medlem
    8 november, 2006 vid 22:36

finns ju flera små kites på köp/sälj, bara shoppa loss!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA