Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bräda Thorn 132 Nyskick! 3500:-

  • p-a

    Medlem
    8 november, 2006 vid 06:52

    Det finn ett köp o sälj forum håll dig dit!

  • melker

    Medlem
    8 november, 2006 vid 06:57

    hahah sorry Patrik men du kommer nog här bli tvingad att moderata bort ditt eget inlägg.

    P-A wrote:
    Det finn ett köp o sälj forum håll dig dit!
  • gh0st

    Medlem
    8 november, 2006 vid 07:56
    Melker wrote:
    hahah sorry Patrik men du kommer nog här bli tvingad att moderata bort ditt eget inlägg.

    Hehehe roligt!

  • skanepaul

    Medlem
    8 november, 2006 vid 11:55
    P-A wrote:
    Det finn ett köp o sälj forum håll dig dit!

    Nääääääääääääää! Finns det????????????????

  • patrikol

    Medlem
    12 november, 2006 vid 21:41
    P-A wrote:
    Det finn ett köp o sälj forum håll dig dit!

    Du Pär-Anders mister 54 inlägg vi vet nog var forumen finns dessutom så vet vi vilka som folk tittar i också!
    Hade köp och sälj funkat så hade ingen behövt lägga in annoser här.

    Att moderera forum handlar om att följa hur användarna vill ha det och göra det så bra för så många användare som möjligt.

    Inte att leka polis!

    Jag modererar bara i absoluta nödfall användarna klarar bäst av forumen själva.
    Ps om du inte gillar vad någon skriver så hör av dig till Moderatorn, så får han ta ställning till om det är tillräckligt allvarligt regelbrottom eller inte.

    Såg att när du själv ville köpa i en tråd så gick det alldeles utmärkt att göra inlägg in en tråd som låg i fel forum som du så korrekt påpekade utan att gnälla om att den låg i fel forum. Men sen när du själv inte är intresserad så gnäller du direkt!

  • patrikol

    Medlem
    12 november, 2006 vid 21:45
    Melker wrote:
    hahah sorry Patrik men du kommer nog här bli tvingad att moderata bort ditt eget inlägg.

    P-A wrote:
    Det finn ett köp o sälj forum håll dig dit!
    Varför då?
    Om jag låter alla andra som också vet att köp och sälj inte funkar och lägger in någon annons då och då få ha kvar sina annonser så skulle jag själv inte kunna ha kvar min egen?

    Nej låt forumet fungera istället för att leka paragraf ryttare!

    Vad har hänt med Surfarna?
    Låt livet flyta på njuta av stunden?
    Carpe Diem!
    Svarade att Steffo är Steffo men nu vet i fan om det inte var mycket bättre förr!

    Inga polis fasoner här det gillas inte av många användare!

    Vart är vi på väg?

  • weeboy

    Medlem
    12 november, 2006 vid 23:03

    ta dig samman patrik:)

  • patrikol

    Medlem
    12 november, 2006 vid 23:32
    Weeboy wrote:
    ta dig samman patrik:)
    Alltid men ibland måste man få avreagera sig lite! 😉
  • weeboy

    Medlem
    12 november, 2006 vid 23:47

    Helt klart!
    Huvudsaken att du gör gott jobb här på forumet och det gör du alltid!

  • p-a

    Medlem
    13 november, 2006 vid 07:05
    patrikol wrote:
    Melker wrote:
    hahah sorry Patrik men du kommer nog här bli tvingad att moderata bort ditt eget inlägg.

    P-A wrote:
    Det finn ett köp o sälj forum håll dig dit!
    Varför då?
    Om jag låter alla andra som också vet att köp och sälj inte funkar och lägger in någon annons då och då få ha kvar sina annonser så skulle jag själv inte kunna ha kvar min egen?

    Nej låt forumet fungera istället för att leka paragraf ryttare!

    Vad har hänt med Surfarna?
    Låt livet flyta på njuta av stunden?
    Carpe Diem!
    Svarade att Steffo är Steffo men nu vet i fan om det inte var mycket bättre förr!

    Inga polis fasoner här det gillas inte av många användare!

    Vart är vi på väg?

    Verkar som om någon tog åt sig men nu har du ju fått en anledning att svara ett antal gånger på din egen reklam annons så att den kommer högst upp.Tack vare mig
    /Mister numera 55 inlägg

  • patrikol

    Medlem
    13 november, 2006 vid 14:58
    P-A wrote:
    patrikol wrote:
    Melker wrote:
    hahah sorry Patrik men du kommer nog här bli tvingad att moderata bort ditt eget inlägg.

    P-A wrote:
    Det finn ett köp o sälj forum håll dig dit!
    Varför då?
    Om jag låter alla andra som också vet att köp och sälj inte funkar och lägger in någon annons då och då få ha kvar sina annonser så skulle jag själv inte kunna ha kvar min egen?

    Nej låt forumet fungera istället för att leka paragraf ryttare!

    Vad har hänt med Surfarna?
    Låt livet flyta på njuta av stunden?
    Carpe Diem!
    Svarade att Steffo är Steffo men nu vet i fan om det inte var mycket bättre förr!

    Inga polis fasoner här det gillas inte av många användare!

    Vart är vi på väg?

    Verkar som om någon tog åt sig men nu har du ju fått en anledning att svara ett antal gånger på din egen reklam annons så att den kommer högst upp.Tack vare mig
    /Mister numera 55 inlägg
    Inget ont som inte har något gott med sig alltså!
    Så trevligt!

  • johanneslarsson

    Medlem
    13 november, 2006 vid 18:14

    Vad är de som inte funkar me köp och sälj?, vill man köpa nåt så är de ju självklart att man går in där och kollar. däremot tycker jag att de är ok när man annonserar köpesannonser här, hur många håller sig uppdaterade under käpes annars?

  • langens_kite

    Medlem
    14 november, 2006 vid 06:30
    johanneslarsson wrote:
    Vad är de som inte funkar me köp och sälj?, vill man köpa nåt så är de ju självklart att man går in där och kollar. däremot tycker jag att de är ok när man annonserar köpesannonser här, hur många håller sig uppdaterade under käpes annars?
    Spelar ingen roll om nån gör det men om alla säljes och köpes hamnar här funkar det inte.
    Att inte köp/sälj skulle funka tror jag inte på, har sålt där flera gånger.
    Problemet är väl öm man har nåt som ingen vill ha.
    Peter
  • gh0st

    Medlem
    14 november, 2006 vid 08:39

    Jodå, köp & sälj funkar hur bra som helst. Det vet jag av egen erfarenhet.
    Tycker själv att själva annonserna borde hålla sig till “köp & sälj” men att det är ok att göra en topic i detta forum med en länk till annonsen även om jag aldrig gjort det själv.

  • simoneburgess

    Medlem
    16 november, 2006 vid 15:12

    Finns väl bättre saker att gnälla på, oavsett vad man tycker, eh? Live and let live

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bräda Thorn 132 Nyskick! 3500:-

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.