Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brandon Bay söndag, måndag någon?

• Brandon Bay söndag, måndag någon?

Publicerad av poopzilla på 19 september, 2007 vid 07:32

Najs prognos för sön, mån. Gowlane, kanske?

Fast det är klart, det kanske bara är jag som har varit sjuk senaste veckan som har abstinens och fortfarande behöver drömma lite :tongue:

Thomas

mag svarade 17 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • lars_k

Medlem
    19 september, 2007 vid 07:41

Gowlane ska väl helst ha SV, så vinden förstärks i passet och det blir side-off?
    Funderade ett tag på att åka till Irland på prognos. Men lågtrycken rör sej fruktansvärt snabbt och prognoserna ändrar sej hela tiden. Till Irland ska man nog åka en statistiskt blåsig period (sept-nov) och stanna minst ett par veckor. Annars kan man lätt bli totalt ”blåst”…

• basse

Medlem
    19 september, 2007 vid 09:33

Hellre Gowlane i lite kass vinkel än vart som helst på västkusten säger jag.
    Dessutom finns det ju bra med utrymme för att flytta sig längre väster ut längs stranden och få bättre vinkel….

• mag

Medlem
    19 september, 2007 vid 14:23

12 sek och drygt 5 meter låter faktiskt lite väl bra, eller?

Men tusan va kul det vore att åka dit, sept nästa höst kanske? 15 grader och kuling räcker ju för mig i alla fall.
    /Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brandon Bay söndag, måndag någon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.