• luuddee

    Medlem
    27 september, 2006 vid 09:25

    wtf skotten.. biltema ffs

  • larssa

    Medlem
    27 september, 2006 vid 09:32

    Om du skall ha i ” så lycka till 😉
    Jag skulle ha för ett tag sen och letade runt en hel dag utan att hitta. Fick från återförsäljaren till slut.

  • edorf

    Medlem
    27 september, 2006 vid 10:11

    Det skulle du ha tänkt på innan du tappade dem 😀

  • skotten

    Medlem
    27 september, 2006 vid 10:54

    can you really buy them at Biltema?? I heard that they were produced with American standard Threads.

  • gh0st

    Medlem
    27 september, 2006 vid 11:53

    Mine most definatly are, I took them to Bauhause and they didnt have any.

  • krillan82

    Medlem
    27 september, 2006 vid 12:51

    Tony!!! Kör utan stropps, fenor och urkrokat… så slipper du strulet…

  • pjoter

    Medlem
    27 september, 2006 vid 15:30

    gå till nån järnhandel som har lite koll på grejerna. borde väl finnas nån i malmö som inte bara har martin timell grejer.

  • pjoter

    Medlem
    27 september, 2006 vid 15:33

    Gängtypen heter förresten UNC. kommer inte ihåg storleken men 3/8 känns bekant.

  • sourra

    Medlem
    27 september, 2006 vid 15:57
    pjoter wrote:
    gå till nån järnhandel som har lite koll på grejerna. borde väl finnas nån i malmö som inte bara har martin timell grejer.

    Ja gärna en sån som har en gammal gubbe som de dammar av när någon frågar om udda gängsnitt och stigningar. Om du inte hittar något får du be en bekant i Göteborg gå och damma av gubben på Vallgatan och sen skicka ned lite blandad konfekt. Där har jag hittat riktigt udda skruvar med skumma skallar till mina gamla utlandsköpta inlines.

  • luuddee

    Medlem
    28 september, 2006 vid 09:20

    vafaen ja har alltid handlat mina på biltema. har alltid passat. konstiga brädor ni har. .

  • langens_kite

    Medlem
    28 september, 2006 vid 17:49
    pjoter wrote:
    Gängtypen heter förresten UNC. kommer inte ihåg storleken men 3/8 känns bekant.
    Vilken bräda har det gängsnittet?
    Ett tips !
    Tycker oftast att man får bryta och bända för att få fast skruvarna till stropparna då det är stjärna, på min underground är det insex och det är mycket enklare.
    Peter
  • metallifredd

    Medlem
    28 september, 2006 vid 17:55
    skotten wrote:
    Anyone know where I can get bolts for my fins and straps??, I am fed up searching.

    Tony

    do like me. always keep a screwdriver in your kitebag. when the most annouying kitesurfer at your beach look the other way, unscrew his bolts…

    easy and quick. not to mention cheap.

  • johanneslarsson

    Medlem
    28 september, 2006 vid 19:45

    de är lite olika, i mina teckno sport fenor jag hade förut va du tumgänga, men i mina nya är de vanlig M6-gänga, om du har lite skruvvana ser du om den är lite grovare än vanligt, då är de tum.

  • _bodhi_

    Medlem
    28 september, 2006 vid 20:01
    metallifredd wrote:

    do like me. always keep a screwdriver in your kitebag. when the most annouying kitesurfer at your beach look the other way, unscrew his bolts…

    easy and quick. not to mention cheap.

    nu vet jag varför mina stroppar alltid släpper…

  • zo0

    Medlem
    28 september, 2006 vid 20:05

    nu kommer jag hålla brädan nära mej när metallifredd är i farten

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.