Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Bussen

  • rille

    Medlem
    25 augusti, 2014 vid 18:17

    Till slut så. Trodde nån hardcore dude härifrån skulle köpa den direkt men så blev det inte. Istället gick den till en kille från Nässjö som skulle åka på dansbandsfestivaler med den…. 🙂 Inte riktigt vad jag tänkt mig för fortsättning för den men så blev det..

  • sailortrash

    Medlem
    25 augusti, 2014 vid 18:20

    Jo men det kan nog bli livat. Hade jag haft cash hade jag köpt den, hade jag vart du skulle jag inte sålt den. Småbarnsåren går fort minsann, men då får du ju nöjet att inreda en ny!!

  • rille

    Medlem
    25 augusti, 2014 vid 18:34

    Hehe, ja, hoppas det går bra för honom att ragga med bussen. Han var 49 år och singel. Schysst kille.

    Ja, precis. Jag hade haft den i elva år så det var dags för en förändring. Efter småbarnsåren får det bli en ny. Större med mer fokus på komfort.

  • svenne

    Medlem
    25 augusti, 2014 vid 19:16

    Min granne har sjysst storlek på sin:
    http://www.youtube.com/watch?v=RpNRCmBVQ_U

    Byggd på MB Actros, skare va så skare va ordentligt…

  • sailortrash

    Medlem
    26 augusti, 2014 vid 09:02

    @Svenne 726928 wrote:

    Min granne har sjysst storlek på sin:
    http://www.youtube.com/watch?v=RpNRCmBVQ_U

    Byggd på MB Actros, skare va så skare va ordentligt…

    “this video is private”…står det när man klickar på play..alltså det är bussar vi snackar om inte ngt annat…snuskhummer där

  • svenne

    Medlem
    26 augusti, 2014 vid 09:24

    Nu så, kan även du få se lite grannsnusk.

  • masmakkan

    Medlem
    8 november, 2014 vid 15:36

    Fantastiskt snyggt bygge!:smile: Synd att jag hittade den här tråden så sent bara..
    Håller oxå på med en t4.
    Reggade du om den själv från lätt lastbil till husbil? (pb Klass II). Skulle vilja såga ner mellanväggen i min men vet inte riktigt vad det innebär att regga om..

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Bussen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.