Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabarete -> sverige ? Hjälp!!!!

• Cabarete -> sverige ? Hjälp!!!!

Publicerad av anonym-anvandare på 25 april, 2003 vid 15:28

Hallå alla svenskar i cabarete.
    Jag behöver ha en kite hem till sverige från en kompis i cabarete.
    Någon som kan ta med en kite till sverige? självklart kan jag pröjsa lite för besväret!
    Ha d gött o hoppas ni får en j-a massa vind.
    /Fredrik C ,kitemaster@home.se, 0707-771287

anonym-anvandare svarade 22 år, 10 månader sedan 1 Medlem · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2003 vid 19:00

Du måste byta mailadress!!

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2003 vid 19:23

mårten!
    sånt prat till din ”master” uppskattas ej!
    imorrn skall jag nog visa dig!!!!!!!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2003 vid 21:06

Vad heter killen som har din kite,och var bor du sjalv.Kanske jag kan ta med den ska kolla hur mycket plats jag har.skriv tillbaks ganska snart,for jag aker hem pa tis.MVH HENKAN

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2003 vid 21:39

hej.
    Killen heter Tim Genge(timgenge@hotmail.com). Han är kanadensare och bor ihop med en norsk tjej.
    Skall fråga vart han bor och så.
    Jag bor i göteborg men kan ju ta mig dit det krävs.
    (förhoppningsvis ej norrland) allt går ju att lösa med bussgods i värsta fall. kostar typ 80spänn.
    Det hade verkligen varit hyggligt!
    /Fredrik

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2003 vid 22:01

Hej henkan.

detta kan nog låta dumt då jag aldrig varit i cabarete.

Tim kör North rhino2or är kort och är nog en av få som kör en cabrihna directional. En riktigt liten directional. Han e tokig och älskar att gippa…

Du kanske har sett nån med den beskrivningen? (kasnke e 100 killar som passar in?)
    /Fredrik

• anonym-anvandare

Medlem
    26 april, 2003 vid 15:43

Jag ska kolla idag pa kite beach,sjalv bor jag i kungsbacka sa det kan ju inte vara nagra prpblem.mitt mail ar dirkhank@hotmail.com.hej sa lange henkan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA